ب.ام‌.و سومین سال حضور برند «i» را جشن می‌گیرد

پرشین خودرو: ب.ام‌.و سومین سال حضور برند « i » خود را در بازار جشن می‌گیرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، زیربرند i که نشان‌دهنده‌ی گرایش آینده‌ی کمپانی بی‌ام‌و و همچنین پیشگام محصولات این شرکت از لحاظ تکنولوژی است، وارد سومین سال حیات خود شد. 

سه سال معمولا سنی است که اکثر کودکان شروع به توسعه و رشد توانایی‌های اجتماعی خود می‌کنند. به نظر بسیاری از کارشناسان، فرزند بی‌ام‌و نیز این مرحله را پشت سر گذاشته و موفق به فروش بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه خودروی تمام الکتریکی یا هیبریدی پلاگین به مشتریان خود شده است. 

 

بی ام و

 

هارالد کروگر، رئیس هیئت مدیره‌ی بی‌ام‌و می‌گوید:

برند i بی‌ام‌و به عنوان پیشگام ما در بحث اختراعات و تکنولوژی باقی خواهد ماند و تکنولوژی‌های پیشگام جدیدی را برای گروه بی‌ام‌و به ارمغان خواهد آورد. وقتی که صحبت از مجموعه‌ی مولد قدرت الکتریکی باشد، ما با موفقیت توانسته‌ایم تا این تکنولوژی را به سطح جاده‌ها بیاوریم. پیشرفت بعدی در بحث تکنولوژی مربوط به سیستم‌های رانندگی خودکار است که با نام BMW iNEXT شناخته شده و در این زمینه تبدیل به یک معیار خواهد شد.

 

بی ام و

 

خودروهای بدون آلایندگی این خودروساز آلمانی شامل هفت مدل هستند که از مدل تمام الکتریکی i3 تا مدل‌های پلاگین هیبرید را در بر می‌گیرند. اما این لیست با آمدن مدل‌هایی چون مینی کلابمن پلاگین هیبرید در سال ۲۰۱۷ و بی‌ام‌و i8 رودستر به فاصله‌ی یک سال پس از آن طولانی‌تر نیز خواهد شد. همچنین عرضه‌ی یک مدل تمام الکتریکی از مینی نیز برای سال ۲۰۱۹ و عرضه‌ی نسخه‌ی تمام الکتریکی X3 EV نیز برای سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است. با آغاز دهه‌ی آینده نیز مدل‌های دیگری به سری i اضافه خواهند شد. 

منبع: زومیت

کد خبر 62675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha