کد خبر 62747
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵
محصول جدید وعجیب بنز F700 +تصاویر

پرشین خودرو: این خودرو به لیزرهایی برای اسکن جاده پیش‌رو و سامانه تعلیق قابل تطبیق مجهز خواهد شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، خودروهای مفهومی با اهداف مختلفی ساخته می‌شوند، علاوه بر اینکه ما از کروم جهانی استفاده کرده و به سلامت سازندگان فایبرگلاس کمک می کنیم! با ساخت مدل‌های زیبا و غیر واقعی زبان آینده طراحی بخشی از خودروسازی را به تصویر میکشیم و با این روند پیشاپیش به ساخته‌های آینده خودروسازی محبوبمان می‌نازیم.

 

پیش‌بینی آینده مرسدس F700

 

 با این روند بسیاری از محدودیت‌های قانونی برای ساخت مدل‌های جذاب و عجیب حذف ‌می‌شوند. بسیاری از کانسپت‌ها تنها زیر نور پروژکتورها در سالن نمایشگاه‌ها به نمایش درمی‌آیند و روشنایی روز را نخواهند دید. این روزها بسیاری از کانسپت‌ها به شکرانه حضور برنامه‌های طراحی رایانه‌ای روی صفحات نمایشگر ارائه خواهند شد.

 

 

 

پیش‌بینی آینده مرسدس F700

 

به نظر می‌رسد در آینده مدل F700 بنز مانند کلاس S از یک شاسی مونوکوک، بدنه قوس‌دار، کیسه‌های هوای متعدد و ویژه برای راننده، سامانه فعال صدا، رادارهای کروز و نمایشگرهای نقاط کور برخوردار شود که تا کنون کلاسدر داشتن آنها پیشرو بوده است.

 

 

 

پیش‌بینی آینده مرسدس F700

 

این خودروها دریچه‌ای رو به فناوری محسوب می‌شوند. از طرفی خلاقیت‌های زیادی روی موتور این خودرو صورت گرفته است. موتور دو قلوی توربو با قابلیت احتراق خودکار در این خودرو با گشتاور 399 نیوتن‌متر چیزی حدود 238 اسب بخار قدرت دارد. حجم این موتور 4 سیلندر، به 1800 سی‌سی می‌رسد.

 
 
پیش‌بینی آینده مرسدس F700

 

پیش‌بینی آینده مرسدس F700

 

این خودرو به لیزرهایی برای اسکن جاده پیش‌رو و سامانه تعلیق قابل تطبیق مجهز خواهد شد. اکثر این تجهیزات همان‌هایست که در کلاس شاهد آن بوده‌ایم. البته در Sها به جای لیزر شاهد دوربین برای اسکن جاده هستیم. طراحی صندلی‌های عقب در این خودرو جدید است. به نظر شما در مدل واقعی کدامیک از این گزینه ها دیده خواهد شد.

 

 

 

پیش‌بینی آینده مرسدس F700

منبع: عصرایران 

کد خبر 62747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha