سواری با لیفان X50 اتوماتیک با پیش پرداختی اندک+جزئیات

پرشین خودرو: لیفان X50 به دلیل طراحی زیبایی که دارد مورد استقبال نسل جوان ایرانی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو» شرکت کرمان موتور برای نیمه دوم آبان ماه شرایط فروش خودرو لیفان X50 خود را با تنوع مدل فروش اعلام کرد.


بر اساس این گزارش خودروی لیفان X50 معمولی با قیمت 489 میلیون ریال به فروش می رسد و البته خریداران به 3 حالت می توانند این خودرو را خریداری کنند. اول اینکه در یک مرحله با پرداخت کل مبلغ خودروی خود را در آذر ماه تحویل گرفته و از رانندگی با آن لذت ببرند.


در روش دوم شما می توانید در دو مرحله خرید را انجام دهید و در ابتدا با پرداخت 100 میلیون ریال ثبت نام خود را انجام داده و در مرحله دوم در هنگام صدور دعوت نامه مابقی مبلغ را واریز نمایید و در دی ماه 95 نیز خودروی لیفان X50 خود را تحویل بگیرید اما کرمان موتوری ها برای شما یک پیشنهاد خوب دارند.


شما می توانید از کرمان موتور یک تسهیلات 280 میلیون ریالی دریافت کرده و در طول دوازده ماه و با سر رسیدهای 3 ماهه، چک به مبلغ 70 میلون ریال در وجه کرمان موتور کشیده و از سود سالانه 22 درصدی نیز بهره ببرید.


اما کمی تعمل بفرمایید زیرا این شرکت برای شما یک پیشنهاد دیگر هم دارد. اگر شما خواهان خرید لیفان X50 با دنده معمولی هستید می توانید تنها با پرداخت 182 میلیون ریال به هدف خود رسیده و مابقی قیمت خودرو را در اقساط 12، 24 و 36 ماه پرداخت نمایید.


خودروی شما در آذر 95 آماده تحویل خواهد بود و شما یک ماه پس از تحویل خودرو، اقساط خود را پرداخت خواهید کرد.


خودروی لیفان X50 در مدل اتوماتیک نیز در لیست فروش نیمه دوم آبان ماه قرار دارد و شما می توانید با پرداخت 559 میلیون ریال صاحب این خودرو شوید.
اما روش های فروش این خودرو نیز بسیار متنوع است و شما می توانید به صورت نقدی، دو مرحله ای و اقساطی این خودرو را خریداری کنید.


در روش نقدی تنها کافی است که مبلغ 559 میلیون ریال را واریز کرده و در آذر ماه خودروی خود را تحویل بگیرید اما در روش دو مرحله ای شما برای ثبت نام تنها 270 میلیون ریال وجه نقد نیاز دارید و مابقی قیمت خودرو را همزمان با صدور دعوتنامه باید واریز نمایید.


خودروی شما در دی و بهمن 95 آماده تحویل است.


در مدل اقساطی انعطاف بیشتری وجود دارد و شما می توانید با سه پیش پرداخت 195، 223 و 250 میلیون ریالی ثبت نام خود را آغاز کرده و مابقی هزینه را در اقساط 12، 24 و 36 واریز نمایید. شما در این مدل خرید می توانید از آذر ماه سوار بر خودروی لیفان X50 اتوماتیک خود شوید.
 

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نمایندگی های این خودروساز داخلی یا سایت کرمان موتور مراجعه کنند.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 62866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha