از آفرودهای جدید بنز تا فیس‌لیفت جدید گلف +تصاویر

پرشین خودرو: معرفی نسل جدید ورنا، حرکت فراری به سمت هیبریدی‌ها، جراحی زیبایی گلف و رونمایی از جدید‌های هوندا از جمله اتفاقات جالب دنیای خودرو در هفته گذشته محسوب می‌شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، اگر به اخبار خودرویی علاقه دارید،  7 روز خودرویی در یک نگاه این مطلب را مطالعه کنید.

پایان دوره شارژ نامحدود برای تسلا

 

از آفرودرهای جدید بنز تا فیس‌لیفت جدید گلف

 در روزهای گذشته تسلا رسماً اعلام کرد که مشتریان جدیدی که از اول ژانویه‌ی 2017 به جمع تسلا بپیوندند دیگر نخواهند توانست به‌صورت نامحدود از شبکه سوپرشارژر این شرکت استفاده کنند.

به جای آن تسلا اعتبار جدید 400 کیلووات‌ساعت سوپرشارژر رایگانی را عرضه خواهد کرد که معنای آن همان محدوده حرکتی 1600 کیلومتری با استاندارهای سالیانه است.

نسل دوم بی‌ام‌و i3 در راه است 

 

از آفرودرهای جدید بنز تا فیس‌لیفت جدید گلف

 

یکی از خبرهای هفته گذشته، ساخت نسل دوم بی‌ام‌و i3 است. ب‌ام‌و i3 اولین خودروی ساخت ب‌ام‌و بوده که واقعاً تلاش داشته تا به‌طور کامل مدلی اقتصادی و دوستدار محیط‌زیست باشد. برای تولید این خودرو ریسک‌های فوق‌العاده‌ای پذیرفته شد تا کل فرایند تولید تا حد ممکن "سبز" باشد. از خود خودرو گرفته تا منابعی که برای شارژ دوباره‌ باتری استفاده می‌شوند.

 G معرفی کلاس‌های جدید در نمایشگاه فرانکفورت

2017

از آفرودرهای جدید بنز تا فیس‌لیفت جدید گلف

 

اما ساخت و نمایش نسل جدیدی از کلاس G مرسدس بنز نیز از خبرهای هفته گذشته به شمار می‌رود.کلاس G جدید همچنان شخصیت و طراحی سنتی نسل فعلی را حفظ کرده است اما عرض آن تا 10 سانتیمتر افزایش یافته که موجب افزایش فضای داخلی و ارائهٔ صندلی‌های عریض‌تر شده است. نسل جدید این خودرو فیس‌لیفت عمده‌ای را تجربه خواهد کرد به‌گونه‌ای که هنگام معرفی، طرفداران شاهد ارائهٔ G کلاس کاملاً جدیدی خواهند بود.

 

نسل جدید هیوندای ورنا

از آفرودرهای جدید بنز تا فیس‌لیفت جدید گلف
 

 

در روزهای قبل هیوندای از نسل جدید سدان کوچک ورنا/اکسنت خود برای اولین بار در نمایشگاه خودروی چنگدو چین 2016 رونمایی کرد. این خودرو ابتدا قبل از عرضه در بازارهای دیگر، برای فروش در چین عرضه خواهد شد و سپس به دنبال آن در سال 2017 در بازارهای دیگری مثل هند برای فروش ارائه خواهد شد.

 

نسخهٔ استیشن نسل جدید سری 5 بنز آماده می‌شود

از آفرودرهای جدید بنز تا فیس‌لیفت جدید گلف

 

از آنجایی که استیشن‌ها در اروپا محبوب هستند، معرفی سری 5 بنز از خبرهای محبوب این قاره در جهان در هفته گذشته به شمار می‌آید. با توجه به معرفی نسل جدید ب‌ام‌و سری 5، این سازندهٔ آلمانی در حال آماده‌سازی نسخهٔ استیشن آن است و به‌تازگی تصاویر لو رفته جدیدی از سری 5 استیشن منتشر شده است.

 

فراری‌های آینده هیبریدی می‌شوند

از آفرودرهای جدید بنز تا فیس‌لیفت جدید گلف

 

در روزهای قبل مدیرعامل فراری و فیات کرایسلر، اذعان کرد که تمامی خط تولید فراری پس از سال 2019 به فرآیند هیبرید سازی محصولات خواهند پیوست. در همین حال مارچیونه بر این باور است که تا یک دهه آینده فروش کمپانی از 8 هزار واحد در سال فعلی به بیش از 10 هزار واحد خواهد رسید.

 

محصول مشترک بی‌ام‌و و مک‌لارن

از آفرودرهای جدید بنز تا فیس‌لیفت جدید گلف

 

یکی از خبرهای روزهای قبل حول این شایعه چرخ خورد. شایعه شده است که سوپراسپرت‌ساز معروف بریتانیایی و ب‌ام‌و مجدداً برای ساخت یک سوپراسپرت موتور وسط با یکدیگر همکاری خواهند کرد. هرچند هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در مورد این خودرو وجود ندارد اما بدیهی است که شایعاتی هم دربارهٔ برخی ویژگی‌های آن منتشره شده باشد. آن‌طور که گفته شده، این خودروی جدید یک سوپراسپرت دونفرهٔ موتور وسط مجهز به یک پیشرانهٔ V8 خواهد بود. این موتور به‌احتمال‌زیاد از نوع توئین توربو است.

 

مدل مفهومی گل GT در سائوپائولو

از آفرودرهای جدید بنز تا فیس‌لیفت جدید گلف

 

در روزهای گذشته، فولکس‌واگن برزیل نسخهٔ اسپرتی از این خودرو را با نام گل GT و البته به‌صورت کانسپت جهت تقویت چهرهٔ اسپرت فولکس‌واگن در نمایشگاه سائوپائولوی امسال معرفی کرد. طراحی این مدل به لطف قطعات آئرودینامیکی جدید و رنگ خاکستری آتش‌فشانی و همین‌طور قطعات قرمزرنگ که مانند گدازه‌های آتش‌فشان بر بدنهٔ خودرو خودنمایی می‌کنند، کاملاً مناسب و درخور پسوند GT است.

 

هوندا کراس‌اوور کوچک WR-V را رونمایی کرد

از آفرودرهای جدید بنز تا فیس‌لیفت جدید گلف

 

سازندهٔ ژاپنی به وعدهٔ خود عمل کرده و کراس‌اوور ساب‌کامپکت WR-V را در روزهای گذشته در نمایشگاه خودروی سائوپائولو برزیل رونمایی کرد. این خودرو انحصاراً جهت عرضه در بازار آمریکای جنوبی طراحی و تولید شده و سال آینده در این منطقه عرضه خواهد شد.

 

فیس‌لیفت فولکس‌واگن گلف رونمایی شد

 

از آفرودرهای جدید بنز تا فیس‌لیفت جدید گلف

 

در روزهای گذشته فولکس‌واگن نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ محبوب‌ترین خودروی خود یعنی هاچ‌بک جاودانهٔ گلف را رونمایی کرد. فیس‌لیفت جدید نسل هفتم گلف نشان‌دهندهٔ فناوری‌های پیشرو و قوای محرکهٔ کم‌مصرف‌تر و کارآمدتر است درحالی‌که در زبان طراحی آن‌هم کمی تجدیدنظر شده است. گلف در نیمهٔ عمر خود علاوه بر طراحی بیرونی جدید، به فناوری‌های جدیدی هم مجهز شده است.

 

کانسپت‌های رنو ساندرو RS گرندپری و داستر اکستریم

از آفرودرهای جدید بنز تا فیس‌لیفت جدید گلف

 

در هفته قبل رنو نمایشگاه خودروی سائوپائولو 2016 را برای رونمایی از دو خودروهای مفهومی خود که بر پایه‌ی هاچ بک ساندرو و کراس اوور داستر ساخته شده‌اند انتخاب کرد.

 

پایان انتظار‌ها برای آفرودر فورد

از آفرودرهای جدید بنز تا فیس‌لیفت جدید گلف

 

در روزهای گذشته اعلام شد فورد قصد دارد تا تولید Raptor 2017 را تا قبل از پایان ماه نوامبر، آغاز کند. ثبت ‌نام مشتریان برای پیش‌فروش نسخه مخصوص آفرود F150 شروع شده و از ابتدا با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است، تحویل اولین نمونه‌ها بیش از یک ماه آینده خواهد بود.

 

کاهش سود تویوتا در چین

از آفرودرهای جدید بنز تا فیس‌لیفت جدید گلف

 

در روزهای گذشته تویوتا موتور اعلام کرد طی فصل دوم سود عملیاتی این شرکت تقریبا نصف شده، زیرا افزایش ارزش ین موجب شده است خودروهای ساخت ژاپن تویوتا رقابت‌پذیری کمتری داشته باشند و این مساله سود خارج را کاهش داده است.

 

کد خبر 62867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha