تسهیلات رایگان به زائران عتبات عالیات ارائه می شود

پرشین خودرو: شرکت سایپایدک به مناسبت اربعین حسینی و به منظور ارائه تسهیلات رایگان به زائران عتبات عالیات، طرح ارائه خدمات ویژه به زائران سید الشهدا (ع) را از 24 آبانماه لغایت 3آذرماه به مدت ده روز در مسیرهای منتهی به مرزهای غرب و جنوب غرب کشوراجرا می کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، رحیم علیشاهی مدیرعامل سایپایدک با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به حضور میلیونی هموطنان در مراسم اربعین حسینی و حجم بالای تردد زائران در جاده‌ها و مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه، تمام 57 نمایندگی گروه خودروسازی سایپا در استانهای کرمانشاه،‌ ایلام و خوزستان با امکانات و تجهیزات کامل تعمیراتی آماده خدمت رسانی به زائران و مشتریان محصولات گروه سایپا هستند. همچنین به صورت ویژه 16 نمایندگی منتخب و بر اساس دستور مدیرعامل گروه سایپا به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات با اجرت رایگان به زائران محترم می‌پردازند.


وی همچنین اظهارداشت: 14 پایگاه به صورت روزانه و 5 پایگاه نیز به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات امدادی می‌پردازند ضمن اینکه محل استقرار 30 خودروی امدادی نیز در مسیرهای منتهی به مرزهای چزابه، شلمچه و مهران خواهد بود.


علیشاهی افزود: پیش‌بینی‌‌های لازم برای برنامه‌ریزی اجرای طرح خدمات‌رسانی به زائران عتبات عالیات و تهیه و ارسال قطعات یدکی مورد نیاز نمایندگی‌ها و پایگاههای امدادی، بر اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده از تجربیات اجرای طرح در سنوات گذشته و از چند ماه قبل انجام شده و از این بابت مشکلی وجود نخواهد داشت ضمن اینکه ارسال این قطعات با بسته‌بندی ویژه طرح اربعین انجام شده است.


مدیرعامل سایپایدک ادامه داد: به منظور افزایش سرعت عمل در خدمت رسانی، اقدامات مربوط به آماده‌سازی نیروی انسانی مورد نیاز و همچنین اعزام نیروهای عملیاتی و تعمیراتی از سایر نقاط کشور به این نمایندگی‌ها برای اجرای هرچه بهتر طرح انجام شده تا هموطنان عزیز بدون هیچ وقفه‌ای خدمات مطلوب و با کیفیت را درکوتاهترین زمان ممکن در نمایندگی‌های منتخب و پایگاههای امدادی دریافت کنند.


وی تاکید کرد: با توجه به پیش‌بینی سفر تعداد زیادی از هموطنان با خودروهای شخصی به سمت مناطق مرزی، لازم است مشتریان محترم در صورت نیاز به دریافت خدمات ویژه گروه سایپا مدارک سفر به عراق را نیز همراه داشته باشند و به منظور اطمینان از وضعیت خودرو، قبل از آغاز سفر نسبت به بازدید فنی خودرو در نمایندگی‌های مجازگروه خودروسازی سایپا اقدام کنند و در صورت نیاز به دریافت خدمات امدادی، با شماره 096550 تماس حاصل نمایند.
لازم به ذکر است مشتریان محترم می‌توانند جهت اطلاع از لیست نمایندگی‌های منتخب، به پایگاه اینترنتی سایپایدک به نشانی www.saipayadak.org مراجعه کنند.

کد خبر 62895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha