ایکس X33S درب منزل مشتریان تحویل می شود+عکس

پرشین خودرو: در راستای کسب رضایت حداکثری مشتریان خودروهای MVM، مدیران خودرو در برخی نمایندگی های خود اقدام به تحویل خودرو X33S در درب منزل مشتریان کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، این اقدام مدیران خودرو با هدف تقدیر و اطمینان بخشیدن به انتخاب مشتری صورت پذیرفته است تا گام جدی در آغاز یک ارتباط مشترک بین این شرکت با مشتریان خود باشد.

براساس این گزارش، فرآیند تحویل خودرو پس از نهایی شدن قرارداد و تخصیص خودرو با هماهنگی مشتری صورت پذیرفته و خودرو با یک خودروبر به آدرس مورد درخواست مشتری انتقال داده می‌شود.

 

 

همزمان یک کارشناس تحویل خودرو به منظور معرفی دقیق و توضیح آپشن ها و امکانات خودرو و نحوه کاربرد آنها در زمان تحویل خودرو حضور خواهد داشت تا به تمامی سوالات مشتری پاسخگو باشد.


توضیح دوره های بازدید فنی، شرایط گارانتی، اعلام تلفن های ضروری، مراکز خدمات پس از فروش و تلفن های ارتباطی با کارشناسان پشتیبانی فنی و CRM از دیگر خدماتی است که به مشتری ارائه می‌شود.

 

 


به گفته مدیران شرکت مدیران خودرو، این شرکت در این طرح خود حس ایجاد لبخند رضایت و کسب تجربه مشترک این خوشحالی با مشتریان را غنیمت شمرده و آن را بعنوان یک افتخار برای خود همواره به یاد خواهد داشت.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 62910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha