طرح اربعین حسینی ایران خودرو از 26 آبان آغاز می شود

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت ایساکو و مدیر عامل شرکت امداد خودرو ایران به علت بروز برخی اتفاقات مانند تاخیر در تعمیر خودرو یا تاخیر در رسیدن خودروی امداد به محل، از مشتریان ایران خودرو عذرخواهی کردند.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، سیدرضا حسینی مدیرعامل ایساکو، در نشست طرح خدمات پس از فروش ایران خودرو در اربعین حسینی، با اعلام این موضوع گفت: این طرح از 26 آبان تا 3 آذر ماه امسال با شعار «خدمات پس از فروش ایران خودرو همراه با کاروان اربعین حسینی» در خدمت زائران عزیز خواهد بود.


وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان بوده و محل اجرای آن در شهرهای مرزی شلمچه، چزابه و مهران است.


مدیرعامل ایساکو با اشاره به حضور و مشارکت 30 نمایندگی مجاز در این طرح گفت: 104 اکیپ شامل خودروهای امداد، کانکس های خدمات پس از فروش، موتورهای امدادی و خودروبر در این طرح مشارکت دارند.


به گفته حسینی، وجود تعمیرگاه های صحرایی با تجهیزات کامل در پارکینگ های مرزی چزابه و مهران و همچنین وجود 5 اکیپ امداد و 5 خودروی امدادرسان در مسیر کربلا به نجف از ویژگی های طرح اربعین ایران خودرو است.


مدیرعامل ایساکو یاداور شد: ٣٠ نمایندگی مجاز، ٢تعمیرگاه صحرایی و ١٢فروشگاه مجاز در این بازه زمانی امداد رسانی خواهند داشت.

 


تخفیف 20 درصدی به خودروهای تعمیری در اربعین


همچنین شهرام صالحی مدیرعامل امداد خودرو ایران، در ادامه این نشست گفت: تمام حمل و نقل هایی که در طرح اربعین ایران خودرو برای مشتریان انجام می شود رایگان خواهد بود اما اگر خودرویی به تعمیرات نیاز داشته باشد با 20 درصد تخفیف کار انجام خواهد شد.


وی در خصوص بیشترین مشکلات در طرح اربعین سال قبل خاطرنشان کرد: بیشترین مشکلات سال گذشته به خواب باطری، گم شدت سوئیچ و درخواست حمل خودرو اختصاص داشته است.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 62918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha