کد خبر 62939
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
پیش نمایش گرندپری برزیل 2016

پرشین خودرو: بیستمین مرحله از مسابقات فرمول یک امروز ساعت ۱۹:۳۰ در شهر سائوپائولو برزیل برگزار می‌شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، بالاترین سطح از مسابقات اتومبیلرانی امروز رویداد بسیار حساسی را دنبال خواهد کرد. گرندپری برزیل در شرایطی برگزار می‌شود که رقابت برای قهرمانی فصل ۲۰۱۶ بین رانندگان مرسدس بنز به اوج حساسیت خود رسیده است. لوئیس همیلتون باید در رقابت امروز و گرندپری نهایی عنوان قهرمانی را کسب کند و همچنین به دنبال لغزش نیکو رزبرگ باشد تا موفق به کسب سومین قهرمانی پیاپی خود شود. 

گرندپری برزیل فرمول یک

همیلتون که به خوبی از وظایف خود برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی آگاه است، در دور‌های تمرینی و زمان‌گیری عملکردی فوق‌العاده از خود به نمایش گذاشت. این راننده‌ی مطرح بریتانیایی مرسدس بنز در تمامی مراحل زمان‌گیری بهترین رکورد را برای خود به ثبت رساند و بدین ترتیب برای شصتمین بار پل پوزیشن را از آن خود کرد. 

گرندپری برزیل فرمول یک

نیکو رزبرگ نیز با اختلاف زمان تنها ۰.۱ ثانیه، امروز مسابقه را از جایگاه دوم آغاز خواهد کرد. در صورتی که این راننده‌ی مرسدس بنز امروز بتواند هم‌تیمی خود را شکست داده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند، می‌تواند خود را به عنوان قهرمان فصل مسابقات معرفی کند.

گرندپری برزیل فرمول یک

اما پس از راننده‌های مرسدس بنز، این کیمی رایکونن است که با ثبت سریع‌ترین زمان در Q3، جلوتر از سایر راننده‌‌ها رقابت امروز را آغاز می‌کند. در حالی که با توجه به عملکرد ضعیف این راننده‌ی فنلاندی در فصل پیش، بسیاری وی را تمام‌شده می‌دانستند، کیمی رایکونن برای چندمین بار در فصل جاری با عملکرد فوق‌العاده‌، خود را جزو سریع‌ترین راننده‌های حاضر فرمول یک معرفی کرد. رایکونن پس از ثبت جایگاه سوم عنوان کرد که از زمان بدست آمده شگفت‌زده شده؛ زیرا عملکرد متوسطی داشته است.

گرندپری برزیل فرمول یک

سباستین فتل، هم‌تیمی کیمی رایکونن و راننده‌ی اول فراری که در Q2 زمان بهتری نسبت به هم‌تیمی خود ثبت کرده بود، در Q3 با اختلاف ۰.۰۹۱ ثانیه در جایگاه پنجم قرار گرفت. در حالی که مکس وشتاپن جوان ردبول با اختلاف زمان تنها ۰.۰۰۴ در جایگاه چهارم آغاز مسابقه قرار خواهد گرفت. با توجه به اتفاقات رخ داده میان فتل و وشتاپن در گرندپری مکزیک، قرار گرفتن مجدد راننده‌ی ردبول جلوتر از قهرمان چهار دوره مسابقات فرمول یک، در نوع خود بسیار جالب و دیدنی خواهد بود.

گرندپری برزیل فرمول یک

دنیل ریکیاردو دیگر راننده‌ی ردبول نیز دیروز عملکرد سریعی نداشت و همواره پس از رقبای اصلی خود قرار گرفت. اما نکته‌ی قابل توجه دیروز رانندگی سریع رومن گروژان از تیم هاس بود که نه تنها به Q3 رسید بلکه با ثبت زمان ۱:۱۱.۹۳۷، رقابت امروز را از جایگاه هفتم آغاز می‌کند. پس از گروژان راننده‌‌های تیم فورس ایندیا بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشتند. 

گرندپری برزیل فرمول یک

فرناندو آلونسو راننده‌ی مطرح مک‌لارن نیز روز گذشته بسیار عملکرد سریعی داشت و در شرایط جوی بارانی موفق به ورود به Q3 و کسب جایگاه دهم شد. عملکرد خوب آلونسو و گروژان باعث شد تا هیچ یک از راننده‌های تیم ویلیامز موفق به حضور در بین ۱۰ راننده‌ی سریع نشوند و پس از Q2 به کار خود پایان دهند. البته پس از رقابت‌‌های دیروز، آلونسو اعلام کرد که خودروهای ویلیامز در شرایط جوی مساعد عملکرد بهتری دارند و توقع رقابت نزدیکی با آن‌ها خواهد داشت.

در ادامه می‌توانید عملکرد کلی راننده‌های مسابقات فرمول یک را در دور‌های زمان‌گیری گرندپری برزیل ۲۰۱۶ مشاهده کنید.

گرندپری برزیل فرمول یک

 

گرندپری برزیل ۲۰۱۶ امروز راس ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود. این رویداد به صورت مستقیم از شبکه‌ی ورزش پخش می‌شود. 

کد خبر 62939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha