خودروهای گاز سوز در تست آلایندگی رد شدند!

پرشین خودرو: انفجار خودروهای گازسوز در پمپ های گاز، بازار خودروهای دوگانه سوز را راکد کرده است.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، یکی از اتفاقاتی که بازار خودرو را در چند ماه اخیر تحت شعاع قرار داده است پلاک نشدن خودروهای دوگانه سوز توسط پلیس راهور است که این مسئله بازار این خودروها را با چالش جدیدی رو به رو کرده است.


در همین مدت کلیپ های گوناگونی از انفجار خودروهایی که دوگانه سوز بودند در فضای مجازی منتشر شد که می تواند دلیل اصلی پلاک نشدن خودروهای دوگانه سوز توسط پلیس باشد.


اما مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص دلیل پلاک نشدن خودروهای گاز سوز دلیل دیگری را بیان می کند.


امیر حسین قناتی در گفتگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با رد این موضوع که پلاک نشدن خودروهای دوگانه سوز به انفجارهای اخیر ربط ندارد، گفت: بحث پلیس در مورد این خودروها، تست های آلایندگی است که برخی از این محصولات نتوانستند پاس کنند.


وی ادامه داد: خودروسازان زمان خواسته اند تا مشکلات را رفع کرده و دوباره در تست ها شرکت کنند. بنابراین انفجار یا پخش فیلم های حوادث اخیر در پلاک نشدن خودروهای گازسوز اثر گذار نبوده است.



آمار گمرک موجود است


مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت، در مورد بحث میزان واردات قطعات و لوازم یدکی به کشور و رد عدد اعلام شده 10 درصد توسط قطعه سازان نیز گفت: در مورد اینکه قطعه سازان این عدد 10 درصدی را قبول ندارند می توان ایشان را به آمار گمرک ارجاع داد تا خودشان مشاهده کنند.


وی ادامه داد: در گمرک هر محصول و قطعه ای که وارد می شود ثبت می شود بنابرای برای قطعات هم این آمار وجود دارد و عدد فوق بالای 10 درصد نیست.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 63040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha