کد خبر 63090
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
جگوار برقی  رو نمایی شد

پرشین خودرو: خودروساز انگلیسی جگوار لندروور در رقابت با تسلا موتورز آمریکا، نمونه اولیه از یک مدل مفهومی که با باjری کار می کند و بر مبنای مدل شاسی بلند F-Pace است را در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، مدل I-PACE جگوار یک خودروی پرفورمنس است که قادر است با استفاده از باتری برقی سرعتش را در چهار ثانیه از صفر به حدود ۱۰۰ کیلومتر افزایش دهد. انتظار می رود نمونه نهایی این مدل در سال ۲۰۱۸ عرضه شود.

این خودرو به عنوان یک خودروی اسپورت هوشمند با عملکرد یک شاسی بلند توصیف شده است. مدل I-PACE با داشتن شارژ کامل می تواند بیش از ۵۰۰ کیلومتر را طی کند.

معرفی این مدل جگوار را وارد رقابت مستقیم با شرکت آمریکایی تسلا در بازار خودروی برقی می کند و این خودرو یک روز پس از اعلام افزایش ۲۳ درصدی درآمد جگوار در سه ماهه سوم منتهی به پایان سپتامبر رونمایی شده است.

سود جگوار بدون احتساب مالیات در سه ماهه سوم به ۲۸۰ میلیون پوند رسید که به بهبود جذابیت جهانی مدلهای اخیر این خودروساز نسبت داده شده است در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته ۱۵۷ میلیون پوند ضرر کرده بود.

بر اساس گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، صنعت خودروی انگلیس از ابهامات پیرامون تاثیر بریگزیت آسیب دیده و نیسان خواستار جبران هر گونه موانع مالیاتی در نتیجه خروج این کشور از عضویت اتحادیه اروپا شده است.

نیسان پس از دیدار با مقامات دولتی، اعلام کرد دو مدل جدید را در کارخانه ساندرلند تولید خواهد کرد اما منکر دریافت امتیازات ویژه شد. جگوار لندروور خواستار امتیازات برابر برای خودروسازان شده است.

منبع:ایسنا

 برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 63090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha