کد خبر 63245
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶
ورود گذرموقت ها از مناطق آزاد ممنوع شد!

پرشین خودرو: در حال حاضر امکان ورود و تردد موقت خودروهای مناطق آزاد در سرزمین های اصلی کشورمان فراهم نیست!

به گزارش «پرشین خودرو»، به نظر می رسد برخی سوء استفاده ها و اقدامات مغایر قانون تعدادی از مالکان خودروی مناطق آزاد و همچنین مشکلاتی که برخی دستگاهها در این زمینه با آن مواجه شده بودند، باعث شده تا فعلا امکان ورود و تردد موقت خودروهای مناطق آزاد در سرزمین های اصلی کشورمان فراهم نباشد.


یکی از موضوعاتی که پس از ممنوعیت ورود خودروهای لوکس خارجی به کشورمان، بیشتر به چشم می آمد، امکان تردد مالکان خودروهای خارجی ساکن مناطق آزاد، در سرزمین اصلی کشورمان بود که با استفاده از قوانین مربوط به تردد موقت این خودرو صورت می گرفت.


این امکان، از آنجا نشات گرفته بود که بر اساس ماده 16 آیین نامه راهنمایی و رانندگی مناطق آزاد تجاری جمهوری اسلامی ایران، وسیله نقلیه ‌ای که در مناطق آزاد شماره ‌گذاری شده، می توانست پس از تشریفات گمرکی مجوز تردد موقت در سایر نقاط ‌کشور را دریافت کند.


بر اساس نامه ای، مرکز واردات و امور مناطق آزاد گمرک جمهوری اسلامی ایران، از گمرکات مناطق آزاد خواسته شده ضمن لغو دستورالعمل های سابق در زمینه تردد این خودروها، از پذیرش هرگونه درخواست ورود موقت خودروهای مزبور به سرزمین اصلی خودداری کنند.


 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

صبحانه

کد خبر 63245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • كوروش ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
    0 0
    نمیدونم چرا باید مردم ایران همیشه از بین بدترین ها، انتخاب كنند؟