تحقق یک آرزوی 8ساله در غرب تهران

پرشین خودرو: به منظور افزایش کیفیت خدمات و ارائه سرویس های بهتر به دارندگان محصولات تویوتا در غرب تهران، نمایندگی شرکت ایرتویا در غرب تهران و در حوالی میدان آزادی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، این نمایندگی واقع در ابتدای خیابان آزادی و در میانه خیابان فرعی میر قاسمی قرار دارد و بر اساس اعلام مدیریت این نمایندگی، روزانه 60 خودروی تویوتا در این تعمیرگاه پذیرش می شود.


محمد پورمند مدیر نمایندگی مرکزی غرب تهران شرکت ایرتویا، در گفت وگو با «پرشین خودرو» گفت: بیش از یک سال است که به دنبال تدارک این محل برای نمایندگی ایرتویا در غرب تهران هستیم و در این مدت تمام نیازهای این محل سنجیده و بازسازی های مورد نیاز نیز انجام گرفته است.


وی ادامه داد: مساحت این نمایندگی به یک فضای 4000 متری و یک فضای 1000 متری تقسیم می شود و در مجموع در مساحت 5000 متر میزبان مشتریان ایرتویا هستیم.


پورمند که سابقه 20 ساله در اداره نمایندگی های برندهای معتبر را در کارنامه خود دارد، گفت: در این محل تمام خدمات مورد نیاز برای تویوتا و لکسوس با استانداردهای جهانی تویوتا ارائه می شود و هر امکاناتی که در نمایندگی مرکزی شرق تهران وجود دارد برای این مرکز نیز سنجیده شده است.


وی از پذیرش 50 تا 60 خودرو در روز در نمایندگی غرب خبر داد و افزود: در فاز دوم ظرفیت پذیرش به 90 خودرو می رسد و امیدواریم بتوانیم به تمام مشتریان ایرتویا خدمات ارائه کنیم.


پورمند در مورد پیش بینی های انجام گرفته برای تامین قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز مجموعه خود گفت: در حال حاضر 2 انبار بزرگ لوازم و قطعات در این محل موجود است که تمام نیازهای ما را برای لوازم کم مصرف، میان مصرف و پرمصرف تامین خواهد کرد.
 

 

تحقق یک آرزوی 8 ساله در غرب تهران


کوروش مرشد سلوک عضو هیات مدیره ایرتویا، در مورد افتتاح نمایندگی مرکزی شرکت ایرتویا در غرب تهران گفت: حدود 8 سال بود که تصمیم داشتیم در غرب تهران نیز حضوری چشمگیر داشته باشیم اما بر این عقیده بودیم که این حضور باید در شان تویوتا و مشتریان این شرکت باشد.


وی ادامه داد: ما عقیده داریم که نباید کیفیت را فدای حضور کرد بنابراین این حضور در غرب تهران 8 سال طول کشید تا به سرانجام برسد و فکر می کنم شان شرکت و مشتریان ما با افتتاح این مرکز، حفظ شد.


عضو هیات مدیره شرکت ایرتویا در مورد خدمات ارائه شده در نمایندگی های ایرتویا گفت: از انتهای سل 93 با دستور وزیر صنعت موظف شدیم که نه تنها به مشتریان خودروهای وارداتی خود که به مشتریان خودروهای تویوتا و لکسوس که خودروی خود را از ما خریداری نکرده بودند نیز خدمات ارائه دهیم.


وی خاطرنشان کرد: بعد از این دستور، حجم کاری ما افزایش پیدا کرد و برای تحقق آن باید پیش بینی های جدیدی برای بخش خدمات پس از فروش خود می کردیم و در حال حاضر نیز به تمام خودروهای برند تویوتا و لکسوس خدمات مناسب ارائه می دهیم.


در حال حاضر شبکه فروش و خدمات پس از فروش ایرتویا با 50 نمایندگی تحت پوشش که برخی از آنان قدمت 44 ساله دارند، مشغول ارائه خدمات به مشتریان سراسر کشور می باشد.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 63255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha