تاریخ تحویل خودروی خریداری شده دیگر یک دغدغه نیست

پرشین خودرو: یکی از اتفاقاتی که خریداران خودرو در ایران را با مشکل رو به رو می کند بد قولی شرکت های خودروسازی یا وارد کننده در موقع تحویل خودرو است که رفع این مشکل در هر کدام از این شرکت های عرضه کننده خودرو، می تواند رقابت در بازار فروش را گرم تر کند.

محمد مرتضایی مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران، در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، گفت: در حال حاضر ما می توانیم برای پی بردن به میزان فروش خود از شاخص تحویل خودروی خود که به رقم 98 درصد رسیده است، استفاده کنیم.


وی ادامه داد: با توجه به شاخص تحویل و هماهنگی که بین این عدد و میزان فروش ما قرار دارد باید اعلام کنم که در فروش سال95 در بین رقبای خود رتبه سوم را بدست آورده ایم.


مرتضایی در مورد دلیل این رشد فروش گفت: این تغییر به نحوه تحویل خودرو و درک بالای نگین خودرو از توقعات مشتریان خود اتفاق افتاده است زیرا ما بر این عقیده هستیم که دغدغه اصلی خریداران خودرو در ایران زمان دقیق تحویل گرفتن خودرو است و این دغدغه از سوی نگین خودرو رفع شده است و از این رو مشتریان ما مطمئن هستند که خودروی خود را در زمان اعلام شده و شاید زودتر تحویل خواهند گرفت.


وی با اشاره به دستور مستقیم مدیرعامل نگین خودرو برای رعایت حق خریداران در تحویل به موقع خودرو تصریح کرد: از حدود 1.5 سال پیش ما تغییراتی را در حوزه فروش آغاز کردیم که این اتفاق منجر به ثبت نام به مقدار ظرفیت و تحویل به موقع خودرو ها شد.


مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو در مورد تحویل تلیسمان های جدید به مشتریان نیز گفت: تحویل 180 دستگاهی محصول تلیسمان؛ خود شاهدی بر خوش قول بودن نگین خودرو است زیرا قرار ما با خریداران تحویل در 30 روز کاری بود که در زمانی زودنر از 30 روز تمام خودروها به خریداران تحویل داده شد.


وی هدف از این وقت شناس بودن و رفع دغدغه تحویل را در حفظ موقعیت برند رنو در کشور خلاصه کرد و افزود: ما با این امید کار خود را توسعه می دهیم که این برند فرانسوی و آشنای ایرانیان هر روز بهتر از دیروز بتواند خدمات خود را برای ایران و ایرانی ارائه دهد.


مرتضایی تاکید کرد: نگین خودرو در بحث خدمات پس از فروش نیز کارهای خوبی انجام داده است تا بتواند این دغدغه را نیز از ذهن مشتریان خود پاک کند. بنابراین به دنبال گسترش خدمات خود در تمام ایران هستیم تا دیگر هیچ رنو سواری نگران تعمیر احتمالی خودروی خود نباشد.


وی در مورد تعداد نمایندگی های فعال نگین خودرو در کشور گفت: در حال حاضر 40 نمایندگی فعال در ایران داریم که این عدد تا آخر سال به 46 افزایش پیدا خواهد کرد و در برنامه های شرکت نگین خودرو گسترش تعداد نمایندگی ها با استانداردهای رنو دیده شده است و مشتریان ما به زودی تغییرات بسیاری را در این حوزه لمس خواهند کرد.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 63273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    3 0
    این خوشگولی فریب بیش نبود