فروش لکسوس ان.ایکس 2017 آغاز شد+قیمت

پرشین خودرو: شاسی بلند لکسوس NX200t به عنوان یکی از پر طرفدار ترین خودروهای این کمپانی با جدیدترین مدل خود یعنی 2017 به شرایط فروش ایرتویا اضافه شده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، این خودرو در مدل فول خود با انبوهی از امکانات نظیر سقف شیشه ای پانوراما، سیستم هوشمند جلوگیری از تصادف با رادار موج کوتاه(PCS)، سیستم تشخیص نقاط کور در آینه های جانبی (BSM)، سیستم هشدار وجود مانع در نقاط کور هنگام حرکت به عقب(RCTA)، سیستم هوشمند کمک به هدایت خودرو بین خطوط (LKA)، سیستم هوشمند ورورد بدون کلید+ دکمه استارت Key Less Smart، كروز كنترل، انتخاب نحوه رانندگی به صورت ECO,SPORT,NORMAL، قابلیت استارت خودرو از راه دور (Remote Engine Start)، سنسورهای پارک در عقب و جلو، دوربین عقب عرضه می شود.


همچنین محصول ان.ایکس 200 تی لکسوس؛ از قابلیت دید پانورامیک همراه با ۴ عدد دوربین (Panoramic view)، تنظیم برقی صندلی راننده و سرنشین جلو در 10 حالت، حافظه صندلی راننده، گرمکن و سرد کن صندلی راننده و سرنشین جلو، تودوزی چرمی، سیستم صوتی مارک لوینسون به همراه 14 عدد بلندگو، بلوتوث، مانیتور ۷ اینچی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم دوگانه دما برای سرنشینان جلو، نمایش اطلاعات بر روی شیشه جلو و ... بهره می برد.


براساس این گزارش، علاقه مندان این خودرو می توانند محصول لکسوس NX200t را با شرایط فروش متنوع نقدی و یا اقساطی به صورت ۱۲ ماهه و با ۳ حالت پرداخت متفاوت اقساط و تحویل ۳۰ روز کاری از ایرتویا خریداری کنند.


قیمت این خودرو 349 میلیون و 800 هزار تومان بدون هزینه شماره گذاری و فیش 10 درصد اعلام شده است.


 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 63374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha