فروش قسطی جک J5 با پیش پرداخت 20 میلیون+جزئیات فروش

پرشین خودرو: شرکت کرمان موتور برای نیمه ابتدایی آذر ماه فروش خودروی جک J5 دنده ای خود را با قیمت 539 میلیون ریال آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، برای خرید این خودرو کافی است مبلغ مورد نظر را به حساب کرمان موتوری ها واریز و تنها پس از یک ماه انتظار، خودروی خود را تحویل بگیرید.


این شرکت برای فروش جک J5 دنده ای شرایط فروش قسطی نیز تعیین کرده است که بر این اساس برای آغاز خرید تنها 215 میلیون ریال نیاز دارید و مابقی مبلغ را در اقساط 12، 24 و 36 ماهه واریز خواهید کرد.


زمان تحویل این خودرو نیز 30 روزه بوده و اولین قسط خود را یک ماه بعد از تحویل گرفتن خودرو پرداخت خواهید کرد.


چنانچه شما دوستدار خودروهای اتوماتیک هستید باید عرض کنیم که کرمان موتور برای عرضه جک J5 اتوماتیک خود شرایط ویژه ای در نظر گرفته است.


برای خرید نقدی این خودرو باید مبلغ 629 میلیون ریال واریز کنید البته این مبلغ را در 2 مرحله پرداخت خواهید کرد و در ابتدا 200 میلیون ریال مورد نیاز شما خواهد بود و سپس در هنگام صدور دعوتنامه می توانید مابقی پول را واریز نمایید.


خودروی شما در اسفند ماه آماده تحویل خواهد بود و شما می توانید از تخفیف 10 میلیون ریالی نیز بهره مند شوید. سود مشارکت شما در این خرید 20 درصد و سود انصراف احتمالی شما نیز 15 درصد خواهد بود.


برای خرید این خودروی اتوماتیک در روشی دیگر شما بعد از پرداخت 200 میلیون ریال پیش پرداخت می توانید با دریافت تسهیلات 300 میلیون ریالی بخشی از قیمت خودرو را از این طریق تسویه کرده و در آخر باقی مانده مبلغ را در هنگام صدور دعوتنامه به حساب کرمان موتور واریز کنید.


برای باز پرداخت تسهیلات دریافتی 4 چک به مبلغ 75 میلیون ریال از شما دریافت می شود و شما در بازه 8 ماهه این مبالغ را باید پرداخت کنید.


خودروی خریداری شده در اسفند ماه آماده تحویل خواهد بود.


چنانچه شما برای بازپرداخت تسهیلات به روش بالا مشکل دارید می توانید از مزایای پرداخت اقساطی این تسهیلات نیز استفاده کنید. بر این اساس تمام مراحل بالا تکرار خواهد شد اما برای بازپرداخت 300 میلیون ریال گرفته شده شما می توانید از قسط بندی 24 و 36 ماه استفاده کنید.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 63449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha