ایکس50 با مدل های متنوع فروش به آذرماه رسید+جزئیات فروش

پرشین خودرو: شرکت کرمان موتور برای فروش لیفان X50 در دو مدل دنده ای و اتوماتیک بخشنامه جدیدی را ابلاغ کرده است تا خریداران را با مدل های منعطف تری رو به رو کند.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، بر این اساس برای خرید لیفان X50 دنده ای باید مبلغ 489 میلیون ریال به حساب کرمان موتور واریز کنید و بعد از یک ماه از تاریخ ثبت نام خودرو به شما تحویل داده می شود.


اگر شما به دنبال خرید این خودرو به صورت قسطی هستید، کرمان موتور برای شما نیز یک مدل فروش معرفی کرده است. برای این خرید شما باید مبلغ 182 میلیون ریال را به عنوان پیش پرداخت واریز نمایید و مابقی مبلغ را در اقساط 12، 24 و 36 ماه به حساب کرمان موتوری ها ریخته و در پایان سند خودروی خود را تحویل بگیرید.
تحویل خودرو در این روش فروش هم 30 روزه خواهد بود.


لیفان X50 اتوماتیک برای آذر ماه 95 با مبلغ 559 میلیون ریال عرضه شده و برای خرید نقدی تنها کافی است همین مبلغ را واریز کرده و یک ماه بعد خودروی خود را تحویل بگیرید.


شما برای خرید لیفان X50 اتوماتیک نیز می توانید از شرایط فروش اقساطی استفاده کرده و خودروی خود را بعد از 30 روز تحویل بگیرید. اقساط این خودرو با توجه به میزان پیش پرداخت اولیه در بازه زمانی 12، 24 و 35 قابل پرداخت است.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 63479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha