فروش اقساطی با تحویل 10 روزه رنو آغاز شد+جزئیات

پرشین خودرو: شرکت نگین خودرو برای خودروهای روز وارداتی خود مدل های فروش گوناگونی در ماه آذر اعلام کرده است که مشتریان می توانند بر حسب علاقه و توان مالی خود یکی از این مدل ها را انتخاب کنند.

به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران برای آذر ماه 95 مدل های فروش محصولات خود را با انعطاف بیشتری اعلام کرده است.


بر این اساس خودروهای وارداتی رنو که توسط نگین خودرو عرضه می شود را می توان به صورت نقدی، پرداخت دو مرحله ای، پرداخت چند مرحله ای، خرید قسطی و البته خرید به صورت اعتباری خریداری کرد و البته انعطاف این مدل ها در نحوه محاسبه سود و زمان تحویل به چشم می آید.


در یکی از این مدل ها خریداران می توانند خودروی خود را تنها بعد از گذشت 10 روز از زمان ثبت نام دریافت کرده و از سواری با آن لذت ببرند.


خودروهای سیمبل، اسکالا، داستر، فلوئنس و سفران جزو خودروهای رنو هستند که در این روش فروش عرضه شده است.


بر اساس اعلام نگین خودرو، خریداران رنو سیمبول می توانند برای خرید خودروی 835 میلیوت ریالی خود تنها 458 میلیون ریال پرداخت کرده و مابقی قیمت خودرو را با دریافت یک وام 400 میلیون ریالی پرداخت کنند و البته باز پرداخت این وام در 2 بازه زمانی انتخابی 12 و 24 ماه خواهد بود که در مدل 12 ماهه هیچ سودی از خریدار دریافت نمی شود.


اما خریداران سایر برند های عنوان شده در اعلامیه جدید فروش نگین خودرو نیز می توانند از 450 تا 600 میلیون وام دریافت کرده و به همان طریق محاسبه شده در مورد رنو سیمبل، بازپرداخت وام را انجام دهند.
 

 

 

 برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 63507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha