کد خبر 63510
۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
ساماندهی عملیات راهداری زمستانی

پرشین خودرو: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ساماندهی عملیات راهداری زمستانی در محورهای هراز، فیروزکوه و شمشک-دیزین خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، مجیدرضا نصرالله نژاد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: 50 گشت راهداری و 350 نیروی انسانی در این طرح همکاری می کنند.

وی اعلام کرد: برای عملیات راهداری زمستانی استان 140 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین اختصاص یافته و 20 هزار تن نمک از گرمسار خریداری و حمل شده است.

نصرالله نژاد با بیان اینکه محورهای هراز، فیروزکوه و شمشک-دیزین محورهای برف‌گیر استان تهران هستند، از رانندگان خواست تجهیزات ایمنی را همراه داشته باشند و با راهداران استان برای سهولت تردد همکاری کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهران همچنین گفت : برای اطلاع‌رسانی به رانندگان علاوه بر سامانه پیامکی اداره کل 11 تابلوی پیام متغیر(VMS) را در محورهای مواصلاتی نصب کرده‌ایم.

نصرالله نژاد تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با اورژانس و هلال احمر انجام و از اول آبان راهداران درمحورهای برف‌گیر مستقر شده است و عملیات زمستانی سایر محورها از ابتدای آذر آغاز‌شده و برای افزایش ایمنی مسافران قرار است پلیس راه درمواقع بارش از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری کند.

وی ادامه داد: پیش از آغاز فصل سرما تمهیدات لازم برای افزایش ایمنی جاده‌های استان اندیشیده شده و محورها خط‌ کشی شده است. همچنین 30 کیلومتر جدید روشنایی محورها تامین شده و نیوجرسی‌های لازم درمحورهای هراز و تهران-قم نصب شده است.

وی افزود: در شش ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 26 نفری(14 درصدی) قربانیان حوادث رانندگی استان مواجه شده‌ایم.

منبع: واحد مرکزی

 برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 63510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha