کد خبر 63537
۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
پژو 301 با هیبت جدید به بازار می آید

پرشین خودرو:یک موتور 1.2 لیتری با قدرت تقریبی 80 اسب بخار، موتور 1.6 لیتری با قدرت تقریبی 115 اسب بخار و دو موتور دیزلی با قدرت تقریبی 92 تا 100 اسب بخار از انتخاب‌های مشتریان محسوب می‌شوند.

به گزارش «پرشین خودرو»، پژو در سال 2012 مدل 301 به عنوان یک سدان مقرون به صرفه و اقتصادی، برای بازارهای در حال توسعه در سراسر جهان معرفی کرد.

 اینک پس از 4 سال که بیش از 360 هزار دستگاه از این خودرو فروخته شده است، خودروساز فرانسوی به فکر ارتقاء این مدل افتاده است.

فیس‌لیفت‌های این خودرو شامل تغییر جلو پنجره مشبک، تغییر در موتور (کاپوت) و چراغ‌های تغییر شکل یافته می‌شود. تمامی این تغییرات براساس زبان طراحی کنونی پژو صورت گرفته است. احتمال می‌رود پژو گزینه‌های ایمنی بیشتری را برای این خودرو به کار برد. خودرو در رنگ‌های جدید در فضای داخلی و خارجی ارائه خواهد شد و به رینگ‌های 16 اینچی مجهز می‌شود.

 

پژو 301 فیس جدید

ارتقاء سدان‌های 301 پژو برای بازار کشورهای در حال توسعه


پژو 301 که هم اکنون در حال تولید است
پژو 301  تغییر شکل می دهد/ آیا ایران خودرو مدل جدید را به بازار عرضه می کند؟(+عکس)

ارتقاء و فیس لیفت در فضای درونی نیز ادامه دارد. خودروساز فرانسوی کابین را به یک نمایشگر 7 اینچی لمسی مجهز کرده که می‌توان از آن در هنگام حرکت با دنده معکوس، ناوبری "تام تام" و هماهنگی با تلفن‌های همراه هوشمند بهره برد.

خریداران سراسر جهان می‌توانند خودرو را با گزینه‌های متفاوتی از موتور انتخاب کنند. یک موتور 1.2 لیتری با قدرت تقریبی 80 اسب بخار، موتور 1.6 لیتری با قدرت تقریبی 115 اسب بخار و دو موتور دیزلی با قدرت تقریبی 92 تا 100 اسب بخار از انتخاب‌های مشتریان محسوب می‌شوند. تمامی این خودروها با یک سامانه انتقال قدرت دستی 5 سرعته یا خودکار 6 سرعته هماهنگ خواهند شد.

تغییرات این خودرو تقریبا شبیه تغییرات انجام گرفته روی مدل سیترون سیالایزه است و هر دوی این خودروها در کارخانه‌های شعبه اسپانیا تولید می‌شوند.

پژو 301 از جمله خودروهایی است که شرکت مشترک ایران خودرو با پژو ( ایکاپ) در برنامه تولید در ایران دارد و حال با توجه به فیس لیفتی که بر روی این خودرو انجام می شود باید منتظر شد و دید که آیا مدل جدید این خودرو در ایران تولید خواهد شد یا خیر؟

منبع: عصرایران

کد خبر 63537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha