کد خبر 63550
۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
این خودرو مخصوص بانوان است+عکس

پرشین خودرو: در حالیکه طرفداران خودرو در آمریکای شمالی در حال انتخاب برنده نهایی "ناکتوی 2017" و برنده خودروی سبز سال هستند، در سوی دیگر خانم‌ها خودروی مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنند.

به گزارش «پرشین خودرو»، ناکتوی جشنواره سالانه بهترین خودرو و خودروهای کاری و بزرگ در آمریکای شمالی است و جشنواره بهترین خودروی سبز سال تقریبا از سال 2006 در آمریکای شمالی برگزار شده است.

 

خودرو

 

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، اما جشنواره دیگری در آمریکا با نام خودروی جهانی زنان وجود دارد، که در سال جاری جگوار "اف- پیس" با اختلاف زیاد آرا در صدر این انتخاب زنانه قرار گرفت.

 

خودرو

 

به گفته رئیس هیات ژوری این جشنواره فیونا پارگتر، انتخاب بهترین کراس‌اوور و SUV زنانه سال 2016 دستاورد بزرگ و برجسته برای ادامه موفقیت‌های جگوار "اف- پیس" به شمار می‌آید. ترکیب طراحی زیبا، عناصر قابل استفاده و کاربردی با تجربه بی نظیری از رانندگی باعث شده تا "اف- پیس" بتواند در حرکتی رقابتی طیف جدیدی از مشتریان را به سمت برند جگوار بکشاند.

 

خودرو

 

این مدل از جگوار از میان 249 خودرو که به وسیله 7 داور از 14 کشور نامزد شده‌اند انتخاب شده است و جگوار در صدر جدول 6 گروه قرار داشته است. رقیب اصلی این شاسی‌بلند بریتانیایی XC90 ولوو بود که در نزدیکی آن در صدر جدول کارشناسان حرکت کرد.

منبع: اقتصاد انلاین

 برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 63550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha