کد خبر 63559
۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
مرسدس بنزبر سر دوراهی آمریکا

پرشین خودرو: با تغییر نگرش مشتریان آمریکایی به خودروهای دیزلی، مرسدس بر سر دو راهی عرضه این دست محصولات در ایالات‌متحده قرار گرفته است. مرسدس فعلا سرگرم دریافت پروانه عرضه چند محصول محدود دیزلی در آمریکا است.

به گزارش «پرشین خودرو»، در واقع پس از مساله رسوایی فولکس واگن، آزمایشات سختگیرانه‌تری برای اعطای پروانه فروش به این محصولات انجام می‌شود که خود باعث تاخیر در عرضه خودروهای جدید شده، اما دورنمای مرسدس بنز در عرضه بلندمدت خودروهای دیزلی در آمریکا کمی ناامید‌کننده‌تر است.

چرا که نتایج تحقیقات میدانی شرکت حاکی از افت میزان علاقه آمریکایی‌ها و شاید عدم اعتمادشان به خودروهای دیزلی است. مرسدس عقیده دارد که باید با بررسی اوضاع ببیند که تا چه حد عرضه خودروهای دیزلی در آینده منطقی است. اگرچه این شرکت هنوز به جمع بندی در این مساله نرسیده اما مسلما عرضه محصولات آینده‌اش را منوط به تقاضای مشتریان می‌کند.

اما فعلا حذف خودروهای دیزلی مرسدس از بازار آمریکا در حد یک فرضیه است. مرسدس ابتدای سال آینده اولین بازخورد تحقیقاتش در مورد خودروهای دیزلی را دریافت می‌کند و احتمالا اولین تصمیم‌گیری‌ها را همان موقع انجام خواهد داد.

منبع: دنیای اقتصاد

 برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 63559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha