کد خبر 63585
۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
بازدیدمدیرعامل شرکت برلیانس از مگاموتور

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت مگاموتور در بازدید مدیرعامل شرکت برلیانس و هیات همراه گفت: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت های شرکت برلیانس در توسعه پروژه هایمان استفاده کنیم.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمدرضا شیخ عطار مدیرعامل شرکت مگاموتور ضمن خیر مقدم به مدیرعامل شرکت برلیانس و هیات همراه این شرکت اظهار امیدواری کرد با توجه به مسئولیت های شرکت مگاموتور در حوزه تامین قوای محرکه بتوانیم همکاری های خوبی را با این شرکت داشته باشیم.
شیخ عطار با ابراز تمایل نسبت به همکاری با شرکت برلیانس گفت: امیدواریم در صورت نتیجه گرفتن از مذاکرات بتوانیم در تولید محصولات جدید با همکاری این شرکت موفق باشیم.
وی با اشاره به ماموریت مگاموتور در تولید قوای محرکه سایپا گفت: شرکت مگاموتور تولید موتور، گیربکس و اکسل محصولات گروه سایپا را بر عهده دارد و توانسته ایم تا ظرفیت 800 هزار قوای محرکه را برا ی محصولات سایپا فراهم کنیم.
مدیرعامل مگا موتور تصریح کرد: گروه مگاموتور ترکیبی از شرکت هایی است که در تمام کشور پراکنده شده اند و 450 شرکت قطعه ساز زنجیره تامین این شرکت را تشکیل می دهد.
وی افزود: مگاموتور در محصولات موتور، گیربکس و اکسل پروژه های جدیدی را دنبال می کند و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت های شرکت برلیانس در توسعه پروژه هایمان استفاده کنیم.


در ادامه جلسه ناصر آقامحمدی قائم مقام مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در توسعه محصول با اشاره به اینکه گروه سایپا در حال طراحی محصولات جدیدی است و با توجه به استراتژی سایپا در جایگزین نمودن 400 هزار خودرو گفت: جایگزینی بخشی از آن توسط خودروهای برلیانس خواهد بود و با توجه به افزایش ظرفیتی که در برنامه های گروه سایپا داریم نیاز است که موتورهای جدیدتر و با مصرف سوخت پایین تری داشته باشیم. ازهمین رو باید سریع جهت انتخاب همکار برای ساخت موتور اقدام کنیم و مگاموتور به همین منظور با چند شرکت وارد مذاکره شده است و تصمیم نهایی را در مورد انتخاب همکار به بعد از مذاکره با شرکت برلیانس موکول کرده است.


وی با بیان اینکه گروه سایپا وارد همکاری وسیعی با شرکت برلیانس شده است گفت: امیدواریم همکاری برلیانس با مگاموتور نیز در تولید موتور نهایی شود که البته زمان ما برای این تصمیم بسیار محدود است.
گفتنی است در خاتمه مدیرعامل شرکت برلیانس و هیات همراه از خطوط مگاموتور در سایت شمالی و سایت جنوبی این شرکت بازدید کردند.

 برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 63585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha