32 هزار تاکسی ثبت‌نامی تحویل داده می شوند

پرشین خودرو: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تحویل 32هزار و 420 خودروی تاکسی که در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهری ثبت نام کرده اند خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»،  از سازمان شهرداری ها و دهیاری، تا کنون 64 هزار و 544 تاکسی فرسوده تولید قبل از سال 1385 در این طرح ثبت نام کرده اند.

در زمان حاضر 63 هزار و 521 مورد از ثبت نامی ها توسط سازمان ها و واحدهای تاکسیرانی و حمل و نقل همگانی شهرداری ها و 63 هزار و 388 مورد از ثبت نامی ها توسط اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور و اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور تائید شده و پرونده 13هزار و 462 متقاضی بنا به درخواست سازمان ها توسط اتحادیه ها اصلاح و ویرایش شد.

این گزارش می افزاید، تاکنون 50 هزار و 432 متقاضی، شعبه بانک و نمایندگی ایران خودرو را انتخاب کرده اند.

ثبت نام در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی درشهرهای کشور از 12 اسفند 94 آغاز شد و قرار بود نخستین گروه از تاکسی های نو شامل هشت هزار دستگاه در اسفند ماه سال گذشته تحویل متقاضیان شود که در روزهای پایانی خرداد امسال تحویل آنها با 17 دستگاه آغازشد.

همچنین قرار بود تحویل این تاکسی ها بر اساس هماهنگی انجام شده با ایران خودرو در فروردین امسال با هفت هزار دستگاه و بعد از آن از اردیبهشت تا شهریور نیز ماهانه 15 هزار دستگاه خودروی نو، تحویل متقاضیان شود.

منبع: ایلنا

 برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 63613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha