فروش اقساطی جک اس5 ادامه دارد+جزئیات

پرشین خودرو: شرکت کرمان موتور برای فروش خودروی شاسی بلند جک اس5 مدل های جدید فروش خود را اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، چنانچه شما خواهان خرید جک اس5 دنده ای هستید برای خرید نقدی باید مبلغ 819 میلیون ریال به حساب کرمان موتور واریز کرده و از سواری با این خودرو لذت ببرید.


برای خرید نقدی شما از دو طریق می توانید اقدام کنید. در روش اول با پرداخت 450 میلیون ریال ثبت نام خود را انجام داده و در ادامه در هنگام صدور دعوت نامه مابقی هزینه را واریز کرده و خودروی خود را در اردیبهشت 96 تحویل بگیرید.


در فروش نقدی این خودرو یک روش 5 مرحله ای نیز معرفی شده است که در آن تنها 150 میلیون ریال لازم است تا ثبت نام شما انجام شود و برای ادامه پرداخت ها 3 چک به مبلغ 100 میلیون ریال در وجه کرمان موتور کشیده خواهد شد و برای تسویه حساب نیز باید در انتظار زمان صدور دعوتنامه از سوی شرکت باشید.


این خودرو نیز در اردیبهشت 96 تحویل شما می شود. سود مشارکت در هر دو نوع فروش بالا 20 درصد و سود انصراف از خرید نیز 15 درصد اعلام شده است.


اما همانند ماه های گذشته کرمان موتوری ها جک اس5 دنده ای را برای فروش قسطی نیز آماده کرده اند.


در روش قسطی شما تنها 409 میلیون و 500 هزار ریال پرداخت کرده و مابقی مبلغ خودرو را در اقساط 12 و یا 24 ماه پرداخت می کنید.


این خودرو در خرداد 96 به شما تحویل داده می شود و سند آن تا تسویه نهایی در رهن کرمان موتور باقی می ماند.


اما خودروی جک اس5 اتوماتیک در آذر ماه با قیمت 939 میلیون ریال عرضه شده است که خریداران برای خریداری این محصول تنها به صورت نقدی باید اقدام کنند.


فروش نقدی در دو مرحله و با پرداخت 450 میلیون ریال آغاز و تاریخ تحویل خودرو نیز در اردیبهشت 96 خواهد بود. خریداران از 8 میلیون ریال تخفیف نقدی و سود مشارکت 20 درصد بهره مند می شوند.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 63620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    اقایان کرمان خودرو مگه خودرو چینی لذت سواری داره!!!!!