کد خبر 63723
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
بررسی موضوع خرید هواپیما از دیگرکشورها

پرشین خودرو:عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه بدعهدی آمریکا در فروش هواپیما به ایران بی پاسخ نخواهد ماند، از بررسی موضوع خرید هواپیما از کشورهای دیگر در این کمیسیون خبرداد.

به گزارش «پرشین خودرو»، حسین نیازآذری  با اشاره به بدعهدی های مکرر آمریکا در موضوع فروش هواپیما به ایران،گفت: ادامه این بدعهدی های باید با پاسخ کوبنده مسئولان امر همراه شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در جریان بدعهدی های مکرر آمریکایی ها در فروش هواپیما به ایران باید واردات محصولات آمریکایی به کشور تحریم شود،تصریح کرد: کمیسیون عمران مجلس به طورحتم به موضوع خرید هواپیما و بدعهدی های این کشور ورود خواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید براینکه کشورهای بسیاری خواهان معامله با ایران در زمینه فروش هواپیما هستند، افزود: نباید درباره خرید هواپیما به یک یا دو شرکت اکتفا کرد.

وی با اشاره به برخی خبرها مبنی بر خرید هواپیما از کشور چین، گفت: طرف معامله ما در موضوع خرید هواپیما باید کشوری باشد که از کیفیت تولیدات آن ها مطمئن باشیم.

نیازآذری ادامه داد: نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی با هدف کاهش برخی حوادث ناشی از فرسوده بودن هواپیماها ضروری است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پیگیری موضوع کم و کیف خرید هواپیما و کشور طرف قرارداد ایران در این موضوع در کمیسیون عمران مجلس پیگیری خواهد شد.

منبع: خانه ملت

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 63723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha