کد خبر 63758
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
آیا سنگاپور میزبان مسابقات فرمول  یک می ماند

پرشین خودرو: برنی اکلستون اعلام کرده است رؤسای گرند پری سنگاپور تمایل به برگزاری مسابقات فرمول یک ندارند.

به گزارش «پرشین خودرو»، چند ماهی است حدس و گمان‌هایی وجود دارد و این سؤال پیش آمده است که آیا سنگاپور قرارداد فعلی خود را برای برگزاری مسابقات فرمول یک، تمدید می‌کند یا نه؛ این قرارداد سال بعد به پایان می‌رسد.

اما در مصاحبه با نشریه خودرویی آلمانی Und Sport در روز یکشنبه، اکلستون گفت معتقد است سنگاپور تصمیمی برای تمدید قرارداد مسابقه ندارد.او همچنین گفت تعجب نمی‌کند اگر برخی از تولیدکنندگان فعلی، از جمله قهرمان حال جهان مرسدس بنز در سال‌های آینده فرمول 1 را ترک کند.

اکلستون توضیح داد:

این اتفاق می‌تواند برای ما بیفتد که مرسدس بنز و فراری نیز کناره‌گیری کنند، اما در حقیقت اگر مسابقات بهتر شوند، ممکن است این وضعیت وحشتناک نباشد.ما باید  انتظار  داشته باشیم تولیدکنندگان در هرلحظه فرمول 1 را ترک کنند. مرسدس روزی کناره‌گیری می‌کند که مناسب آن‌ باشد و این چیزی است که قبلاً در تیم‌های هوندا، بی ام و و تویوتا دیده‌ایم.

فرمول1 سنگاپور

وی افزود:همین اتفاق در بین برگزارکنندگان نیز وجود دارد، مانند آنچه برای سنگاپور اتفاق می‌افتد. مسابقات گرندپری برای سنگاپور هزینه‌های مالی بسیار زیادی بر جای می‌گذارد، اما ما نیز هزینه‌های مالی بسیاری را متحمل شده‌ایم.سنگاپوری‌ها معتقدند به هدف خود رسیده‌اند و دیگر خواهان مسابقات گرند پری نیستند.

شک و تردیدهایی درباره‌ آینده بلندمدت گرند پری سنگاپور وجود دارد و سؤال‌هایی برای دو گرند پری آلمان و برزیل در سال 2017 به وجود آمده است.اکلستون گفت:ما نهایت تلاشمان را خواهیم کرد تا گرندپری کانادا را در تقویم مسابقات داشته باشیم. در مورد برزیل هم این کار را خواهیم کرد، حتی اگر دشوار باشد.

منبع: زومیت

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 63758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha