شرایط فروش تویوتا پریوس 2017 اعلام شد+جزئیات

پرشین خودرو: ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران در جدید ترین بخشنامه فروش خود مدل های 2017 خودروی دوستدار محیط زیست، تویوتا پریوس را اضافه کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، در این بخشنامه مدل ۲۰۱۷ تیپ های A وB خودروی پریوس(ساخت ژاپن) با شرایط بسیار متنوع به صورت نقدی و اقساطی در نظر گرفته شده که خریداران در صورت انتخاب شرایط اقساطی برای خرید این خودرو می توانند از ۳ روش پرداخت به صورت اقساط 12، 18 و ۲۴ ماهه با وام های خرید خودرو به ترتیب 50، 62 و ۷۰ میلیون تومان بهره مند شوند.


از جمله امکانات مشترک پریوس تیپ A و B می توان به سیستم تهویه اتوماتیک همراه با سنسور رطوبت، سیستم صوتی JBL همراه با صفحه نمایشگر، بلوتوث، کروز کنترل، سیستم هوشمند ورود بدون كلید+ دكمه استارت، دوربین عقب، سنسور های پارک، سیستم هشدار دهنده فشار باد لاستیک ها، کیسه های هوا برای راننده، سرنشین جلو، جانبی سرنشینان جلو، پرده ای، زانویی راننده و سیستم های ترمز و پایداری پیشرفته از جمله ABS-EBD-BAS-TRC-VSC ... اشاره کرد.


هم اکنون با عرضه این خودرو توسط ایرتویا، علاقه مندان می توانند مدل ۲۰۱۷ تیپ B و A پریوس را به صورت تحویل فوری به ترتیب با قیمت نهایی 149.500و 146.500 میلیون تومان خریداری کنند.


مدل دیگری از پریوس تیپ B نیز با امکان انتخاب آپشن "نمایش اطلاعات بر روی شیشه جلو HUD))" نیز با قیمت نهایی 156.500 میلیون تومان در این بخشنامه موجود است.


همچنین شرکت ایرتویا برای رضایت هر چه بیشتر خریداران، در کنار گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰هزار کیلومتر خودروی پریوس که این گارانتی شامل تمام قطعات و تجهیزات خودرو ( به غیر از قطعات مصرفی) از قبیل موتور، گیربکس و ... می شود، به عنوان هدیه ویژه گارانتی ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر را نیز برای تعویض باتری ولتاژ بالای سیستم هیبرید (HV) در نظر گرفته است .


مجوز ورود به طرح ترافیک از مزایای دارندگان خودروی پریوس

با پیگیری های شرکت ایرتویا و همکاری معاونت حمل و نقل شهرداری تهران، مقرر شد تمامی دارندگان خودروهای پریوس با توجه به آلایندگی بسیار کم این خودرو، پس از ثبت نام رایگان آرم طرح ترافیک، بدون هیچ محدودیتی امکان تردد در محدوده های طرح ترافیک را دارا باشند.


علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش محصولات تویوتا و لکسوس اینجا کلیک کنید.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 63870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha