عده‌ای به دنبال شاخ شکنی هستند

پرشین خودرو: دبیر انجمن شرکت های راهسازی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی در طول سه سال گذشته توانست با بودجه ناچیز، کارگاه های عمرانی را زنده نگه دارد، گفت: در این شرایط عده ای به دنبال شاخ شکنی و ایجاد تنش داخلی هستند.

به گزارش «پرشین خودرو»، علی آزاد با اشاره به عملکرد وزیر راه و شهرسازی در طول سه سال گذشته گفت: باید ببینیم چه بودجه‌ای در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار داده‌اند. امروز در حالی از بودجه عمرانی 60 هزار میلیارد تومانی حرف می‌زنند که آرزوی دولت است که تنها 15 هزار میلیارد بودجه عمرانی محقق شود.

وی افزود: اما وزارت راه و شهرسازی در طول سه سال گذشته با بودجه‌ای که در اختیار این حوزه قرار گرفت، تلاش کرد تا کارگاه‌ها را زنده نگه دارد اما کاهش بودجه عمرانی آسیب‌های بسیار جدی به این حوزه وارد آورده است.

آزاد با بیان این که در طول سه سال گذشته شاهد تلاش وزیر راه و شهرسازی برای فعال ماندن پروژه عمرانی بوده‌ام، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مشکلات وزارت راه و شهرسازی ادغام نادرست حوزه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی در دولت قبل است. وزیر تمام تلاش خود را برای اداره این حوزه سنگین انجام داد اما مسکن مهر مانند سرطانی است که تمام وقت و بودجه این وزارت را گرفته است.

دبیر انجمن شرکت های راهسازی درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: فکر استیضاح و تغییر وزرا در این شرایط به زیان کشور خواهد بود و معتقدم تغییر مدیران در این شرایط تبعات منفی بسیار متعددی برای آن حوزه خواهد داشت و فرایندها نباید تغییر کند.

وی با اشاره به استعفای معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت راه آهن گفت: برای اولین بار شاهد استعفای یک مدیر پس از وقوع یک سانحه بودیم. باید توجه داشته باشیم که استعفای این مدیر به این دلیل بوده که رسیدگی به علت وقوع این سانحه تحت تاثیر وی نباشد و این نشانگر مسئولیت اجتماعی این مدیر است.

آزاد با بیان این که به جای ایجاد تنش‌های داخلی باید به فکر آباد کردن کشور باشیم، گفت: ممکن است این سانحه دست‌ آویزی باشد برای جریان مخالف دولت اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که چه گروهی به فکر منافع ملی کشورمان است. معتقدم عده ای به دنبال شاخ شکنی هستند که این افراد آفت جامعه محسوب می شوند.

منبع: ایلنا

 برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 63932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha