کد خبر 64002
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
تردد موتورسیکلت در برخی محورها ممنوع است

پرشنی خودرو: مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی در برخی از محورهای برون شهری را در روزهای 17 تا 20 آذر ماه سال جاری اعلام کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»،  تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز( چهارشنبه) تا 6 صبح روز شنبه (20 آذر ماه) از محورهای کرج - چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه این هفته از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه 19 آذرماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
در این مدت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع بوده و تردد کلیه تریلرها از هراز کماکان مجاز نیست.
تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 23 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته از محور هزار ممنوع شده است.
همچنین تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 23 روزهای چهارشنبه و جمعه این هفته از محور فیروزکوه و از تهران به قائم شهر و بالعکس، مجاز نیست.
میزان تردد براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و یک هزار و 722 سامانه‌های تردد شمار، در 24 ساعت گذشته در مقایسه با روز قبل از آن سه درصد کاهش داشت.
در این مدت سهم وسایل نقلیه سنگین 18.7 درصد، اوج تردد بین ساعات 16تا17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح انجام شده و هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر خود انتخاب کنند.

منبع: ایرنا 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 64002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha