سدان جدید جک با نام A6 معرفی شد+تصاویر

پرشین خودرو: گروه جهان

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، کمپانی خودروسازی جی ای سی (JAC) که به اختصار در داخل کشور جک خوانده می‌شود و محصولات آن از جمله کراس اوور S5 و خودروی سدان J5 و ... توسط کرمان موتور مونتاژ و عرضه میشود، این اواخر در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی گوانگژو چین به نمایش خودروی سدان A6 پرداخته است.


این خودرو با قیمتی حدودا 139 هزار و 500 یوان در مدل پایه و 179 هزار و 500 یوان در مدل فول آپشن عرضه خواهد شد.


به منظور تامین انرژی مورد نیاز برای حرکت دادن این سدان نسبتا سایز بزرگ جک، طراحان دو پیشرانه متفاوت در نظر گرفته‌اند که اولی شامل یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژر می‌شود که در حداکثر کارایی خود حدود 175 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور در اختیار شما قرار می‌دهد.


اما اگر به دنبال چیزی قوی‌تر از این‌ها می‌گردید، شرکت سازنده یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر هم در نظر گرفته که مقدار نیروی تولیدی آن به 190 اسب بخار و گشتاور آن هم به 280 نیوتن متر می‌رسد.


برای ارسال نیروی تولیدی این دو پیشرانه هم تنها به جعبه دنده‌ای 6 سرعته اتوماتیک از نوع DCT اشاره شده است، اما احتمالا جعبه دنده‌ای 5 یا 6 سرعته دستی هم برای تبدیل و انتقال نیروی تولیدی این دو پیشرانه وجود خواهد داشت.


طراحی ظاهری این خودرو هم با توجه به فرم جلوپنجره و چراغ‌های پیشانی طراحی شده برای آن، شباهت بسیار زیادی به خودروی تویوتا کمری هیبریدی پیدا کرده است که خب برای یک شرکت خودروسازی چینی چندان عجیب و غریب نیست، اما خوشبخاته برای توسعه و تولید سدان A6 از ابعاد و اندازه‌های اختصاصی استفاده کرده که شامل طول کلی 5005 میلی متری، عرض 1890 میلی متری، ارتفاع 1502 میلی متری و در نهایت هم شامل فاصله بین دو محور 2915 میلی متری می‌شود.

 

 

 برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 64065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha