220 مازراتی در خیابان های ایران تردد دارد

پرشین خودرو: بی شک برند های مازراتی، فراری و لامبورگینی را می توان جزو برترین خودروهای لوکس جهان قرار داد که در صورت حضور در بازار ایران رقیب بسیار جدی برای خود نخواهند دید.

بهرام قیصرزاده مدیرعامل آرتا تاک موتور نماینده رسمی مازراتی در ایران، در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب گفت: برای واردات دوباره مازراتی به ایران، همه چیز بستگی به مصوبه هیات وزیران دارد زیرا ایشان در بخشنامه ای صادر کردند که بر اساس آن ورود خودروهای بالای 2500 سی سی ممنوع شد و مازراتی نیز جزو این محدوده قرار دارد.


وی ادامه داد: مازراتی، پورشه و لکسوس و بسیاری از مدل های لوکس خودرویی با این بخشنامه دچار مشکل شدند اما هنوز هم مشخص نشده که آیا این خودرو ها دیگر قرار نیست وارد ایران شوند یا این تصمیم مقطعی است.


مدیر عامل آرتا تاک موتور با اشاره به لوکس خواند خودروهای 2500 سی سی توسط دولت ومشکلات این تعریف برای واردکنندگان تصریح کرد: مازراتی، پورشه و لکسوس برای ورود به ایران و ساخت زیرساخت های لازم خدماتی با استانداردهای جهانی ، هزینه بسیاری در ایران انجام داده اند و حالا همه این سرمایه گذاری ها تبدیل به یکضرر و زیان بالا شده است.


قیصر زاده با اشاره به واردات 220 مازراتی به کشور گفت: بخشی از این خودرو ها توسط ما و بخشی را سایر واردکنندگان به ایران آورده اند اما تمام این خودروها شماره گذاری شده و در حال تردد در خیابان های ایران هستند.


وی ادامه داد: در زمانی که ما به عنوان نماینده رسمی مازراتی خود را در ایران معرفی کردیم، موظف شذیم تا بخش خدمات را با استانداردهای جهانی مازراتی و مورد قبول ایران تاسیس کنیم که این مهم همراه با آموزش های حرفه ای به نیروی انسانی انجام شد اما حالا همه این فعالیت ها بی اثر بوده است.


مدیر عامل آرتاتاک موتور اظهار داشت: در حال حاضر تعمیرگاه مرکزی ما در ستارخان تهران فعالیت کرده و به عنوان یکی از مدرنترین مراکز خدمات رسانی در کشور به همه خودرو های مازراتی موجود در کشور خدمات ارائه می دهد.


وی افزود: با توجه به استقبال خوب مردم از برند مازراتی، در صورتیکه بخشنامه دولت برای خودروهای 2500 سی سی تغییر کند، با توجه به سیاست های شرکت و نوع تبلیغات محیطی که انجام می شود، فکر می کنم سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص دهیم.

 

 

 

 برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 64084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha