کد خبر 64266
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
 در حال توسعه مترو هستیم

پرشین خودرو: شهردار تهران گفت: هیچ دلیلی مبنی بر برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ در شهر تهران وجود ندارد و باید این نمایشگاه‌ها در نمایشگاه‌ بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شود.

به گزارش «پرشین خودرو»،‌ محمد باقر قالیباف در مراسم افتتاح صد و ششمین ایستگاه مترو تهران (ایستگاه حسین‌اباد) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما امروز با تمام توان در حال توسعه مترو هستیم ولی مشکل جدی ما کمک دولت است و در حال حاضر نیز از کمک دولت به ناوگان ریلی شهر تهران گذشته‌ایم اما جایی که قانون تصویب کرده است و پول هم وجود دارد حداقل آن بخش را تامین کند و حمل و نقل را کامل ببیند.

وی با اشاره به ضرورت توسعه حمل و نقل ریلی در کلانشهرها اظهار داشت: مردم بسیاری از حمل و نقل ریلی استفاده می‌کنند و ما امیدوارم که این مطالبه محقق شود.

قالیباف با اشاره به جلسه دیروز خود در مجلس بیان داشت: در جلسه کمیسیون امور شوراها عنوان کردم که یا این قانون را لغو کنید که بدانیم این قانون نیست و اگر هست آن را اجرا کنیم و نمی‌شوند که قانون را بنویسیم و اجرا نکنیم .

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب گفت: بنده فکر می‌کنم در این خصوص باید قانون را رعایت کنیم همانطور که آقای چمران گفتند توافقنامه امضا شده و نمایشگاه‌های تخصصی در شهر آفتاب برگزار شود.

قالیباف با اشاره به روند ساخت نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب اظهار داشت: به هر حال شهرداری این نمایشگاه را ساخته ‌است و هیچ دلیلی ندارد که نمایشگاه را اکنون در شهر برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید این مطالبه را داشته باشند گفت: وقتی شورای شهر مصوبه داده است که نمایشگاه نباید در شهر برگزار شود وزارتخانه‌ها و دیگر دستگاه‌ها نیز باید همکاری لازم را داشته باشند و مجوز برگزاری نمایشگاه در سطح شهر را ندهند.

وی تاکید کرد: البته برگزاری نمایشگاه‌های کوچک که جمعیت کمی را در بر می‌گیرند و ترافیک ایجاد نمی‌کنند طبق آیین‌نامه می‌توانند نمایشگاه‌های آنها در شهر برگزار شود اما نمایشگاه‌های تخصصی و بزرگ مقیاس باید در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شود.

منبع: فارس

کد خبر 64266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha