کد خبر 64284
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
برای تست محصولات تویوتا کلیک کنید

پرشین خودرو: مجموعه برنامه های تست درایو خودروهای تویوتا توسط واحد بازاریابی ایرتویا و برای اولین بار در ایران، از اردیبهشت امسال و با هدف آشنایی هر چه بیشتر تمامی علاقمندان به محصولات تویوتا و امکان تجربه رانندگی با این خودروها برگزار شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، بعد از اجرای موفق برنامه های تست درایو در تهران و پس از استقبلال بی نظیر دوستداران با ارزشمندترین برند خودروی دنیا - تویوتا - تصمیم بر تعمیم برگزاری آن در سراسر کشور گرفته شد.

خودروهایی که برای آنها تست رانندگی در نظر گرفته می شوند، طیف وسعی از خودروهای تویوتا - از روفور تا کمری هیبرید و پریوس - را شامل می شوند.

هر چند، به علت جدید بودن خودروی تویوتا پریوس و تکنولوژی منحصر به فرد هیبرید سینرژی درایو که در ایران نسبتا ناشناخته می باشد، تمرکز اصلی تست درایو بر روی خودروی تویوتا پریوس و افزایش آگاهی مشتریان از قابلیت های تکنولوژی هیبرید تویوتا بوده است.

اولین سری از مجموعه برنامه های تست درایو خودروهای تویوتا در اردیبهشت امسال و با تست خودروهای پریوس و روفور آغاز شد.

پس از آن، با در نظر گرفتن استقبال هموطنان شیرازی از کمری هیبرید، تست درایو خودروی کمری هیبرید ژاپن در شیراز صورت گرفت. سپس همزمان با آغاز فروش فوری تویوتا پریوس، سری دوم برنامه های تست درایو خودروهای تویوتا با محوریت پریوس آغاز گردید و در شهرهای مشهد، شیراز، تبریز، کرمان و تهران برگزار شد. در خلال این برنامه ها، در مجموع بیش از 2000 نفر از نزدیک لذت رانندگی با خودروهای تویوتا را لمس نمودند.

در راستای احترام هر چه بیشتر به مشتریان و علاقه مندان، تست درایو خودروهای تویوتا در آینده نیز به صورت مستمر ادامه خواهد داشت؛ بطوریکه هم اینک واحد بازاریابی در حال برنامه ریزی برای برگزاری تست درایو در شهرهای اصفهان، رشت، یزد، گرگان، اراک و سایر شهرستان ها نیز می باشد.

علاقه مندان و مشتریان می توانند به منظور ثبت نام در تست درایو خودروهای تویوتا، به لینک ذیل مراجعه نموده و در سامانه رزرو تست درایو ثبت نام کنند.

کارشناسان ایرتویا در اولین فرصت و با در نظر گرفتن اولویت ثبت نام، اقدام به تماس با واجدین شرایط نموده و از آنها برای تست درایو دعوت خواهند کرد.

علاقمندان برای ثبت نام در تست درایو محصولات تویوتا می توانند به نشانی arita.irtoya.com  مراجعه کنند.

کد خبر 64284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha