آغاز پیش فروش نقدی و اعتباری ون هایس سایپا+جزییات

پرشین خودرو: گروه سایپا پیش فروش نقدی و اعتباری خودرو ون هایس دو لوكس با كاربری آمبولانس و شخصی را با شرایط ویژه آغاز كرد.

به گزارش پرشین خودرو، حسین كاظمی طرقی مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات شركای تجاری سایپا، با اعلام خبر فوق گفت: شرایط پیش فروش نقدی و اعتباری خودرو هایس دو لوكس با توجه به كاربری خاص به دو صورت آمبولانس و شخصی با قیمت قطعی در تعداد محدودی از نمایندگی های سراسر كشور اعلام شده است. وی افزود: در این طرح، پیش فروش نقدی ون هایس دو لوكس با كاربری آمبولانس با قیمت 995 میلیون ریال و كاربری شخصی با قیمتی 1250 میلیون ریال با پیش پرداخت 150 و 200 میلیون ریال با سود مشاركت 15 درصد و زمان تحویل فروردین 96 قابل عرضه است. كاظمی تصریح كرد: در طرح فروش اعتباری این خودرو تسهیلات خرید برای كاربری آمبولانس 600 میلیون ریال و شخصی 750 میلیون ریال در نظر گرفته شده كه به صورت باز پرداخت 36 ماهه و 48 ماهه در 6 الی 8 چك در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

به گزارش پرشین خودرو، حسین كاظمی طرقی مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات شركای تجاری سایپا، با اعلام خبر فوق گفت: شرایط پیش فروش نقدی و اعتباری خودرو هایس دو لوكس با توجه به كاربری خاص به دو صورت آمبولانس و شخصی با قیمت قطعی در تعداد محدودی از نمایندگی های سراسر كشور اعلام شده است.


وی افزود: در این طرح، پیش فروش نقدی ون هایس دو لوكس با كاربری آمبولانس با قیمت 995 میلیون ریال و كاربری شخصی با قیمتی 1250 میلیون ریال با پیش پرداخت 150 و 200 میلیون ریال با سود مشاركت 15 درصد و زمان تحویل فروردین 96 قابل عرضه است.
 

كاظمی تصریح كرد: در طرح فروش اعتباری این خودرو تسهیلات خرید برای كاربری آمبولانس 600 میلیون ریال و شخصی 750 میلیون ریال در نظر گرفته شده كه به صورت باز پرداخت 36 ماهه و 48 ماهه در 6 الی 8 چك در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 64372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha