آخرین وضعیت فعالیت فرودگاه های کشور در 25 آذر 95

پرشین خودرو:بر اساس اطلاعات واصله از فرودگاههای سراسر ایران، در حال حاضر در مناطق شمالغرب و شمال کشور بارندگی وجود دارد، اما شدت بارش در حدی است که تا این لحظه امکان نشست و برخاست پروازها برقرار می باشد.

به گزارش «پرشین خودرو» ، در حال حاضر در فرودگاه هایی که در نوار شمالی کشورمان قرار دارند، شاهد بارش برف و باران هستیم. در فرودگاههای اردبیل. رشت، نوشهر و رامسر بارش ادامه دارد، اما این فرودگاهها مانند تمامی فرودگاههای کشور، عملیاتی هستند و نشست و برخاست هواپیماها در آنها برقرار است؛ بجز فرودگاه آبادان که به دلیل گرد و غبار، میزان دید آن زیر حداقل لازم می باشد. بر اساس این گزارش، پرواز کیش ایر با شماره 7405 از تهران به مقصد آبادان در ساعت 8 صبح به دلیل دید کم فرودگاه مقصد، به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

گفتنی است؛ واحدهای عملیاتی و فنی فرودگاههای سراسر کشور متعاقب اطاعیه های هواشناسی آماده برفروبی و یخزدایی فرودگاههای درگیر برف هستند. تمام فرودگاهها نیز باز و عملیاتی هستند. از مسافران محترم هوایی تقاضا می شود تا پیش از عزیمت به سمت فرودگاهها، با شرکتهای هواپیمایی صادر کننده بلیت پرواز، فرودگاه مبدا و سامانه پاسخگویی 199 تماس بگیرند و همچنین از طریق شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران به نشانی اینترنتی www.airport.ir ، از آخرین اطلاعات پروازها آگاهی یابند و از وضعیت پروازها مطلع شوند.

منبع: میزان

کد خبر 64477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha