استعلام خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه با اینترنت و پیامک+آموزش

پرشین خودرو: گرفتن خلافی خودرو به صورت آنلاین یا غیر حضوری چیزی است که خیلی از افراد به دنبال آن هستند و بسیار پرکاربر است.

به گزارش «پرشین خودرو»، در حالت عادی و مرسوم مالک باید به یکی از مراکز پلیس+۱۰ مراجعه می‌کرد تا خلافی خودرو خود را دریافت کند.

اما خوشبختانه دیگر هم دریافت و هم پرداخت آنلاین خلافی امکان پذیر است.

گرفتن خلافی خودرو به صورت آنلاین یا غیر حضوری نکته ای است که خیلی از افراد به دنبال آن هستند و بسیار پرکاربرد است.

در حالت عادی و مرسوم مالک باید به یکی از مراکز پلیس+۱۰ مراجعه می‌کرد تا خلافی خودروی خود را دریافت کند، اما خوشبختانه دیگر هم دریافت و هم پرداخت آنلاین خلافی امکان پذیر است.

 

استعلام خلافی خودرو از طریق اینترنت:

بدین منظور به آدرس سایت پلیس راهور به نشانی (http://rahvar120.ir)  مراجعه کنید و شماره بارکد پستی مندرج در پشت کارت خودرو را وارد کنید.

 

 

استعلام پیامکی خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه:

مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات راهور ناجا شماره پیامک جدید ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ را برای استعلام مبالغ جرایم، نمره منفی و تخلفات پرداخت نشده، اعلام کرد.

شما می توانید شماره VIN خودرو (شماره ۱۷ رقمی پشت کارت خودرو که با IR شروع می‌شود) را با یک * (ستاره) به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنید؛ (اول شماره VIN، بعد ستاره را وارد کنید.)

 

 

و یا شماره بارکد خودرو (شماره ۸ رقمی پشت کارت خودرو که زیر بارکد است) را با یک # (مربع) و سپس یک * (ستاره) به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنید؛ (اول مربع، بعد عدد هشت رقمی و در آخر ستاره را وارد کنید.)

 

 

منبع سیتنا

کد خبر 64503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادق احمدی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
    4 0
    راجب این خلافی میخواستم چیزی بگم. الان داشتم مطلب سایت شما رو مطالعه میکردم،واسه همین برای اطمینان خلافی خودرو خودمو از سایت مذبور گرفتم و متوجه شدم که مبلغ 1800000ریال خلافی دارم.اما مشکل اینجاست محل تخلف من اهواز ذکر شده که تو کل زندگیم تا حالا به این شهر نرفتم.ممنون میشم که تو این ضمینه کمکم کنید.