نسل جدید لنسر بر روی پلتفرم مشترک تولید می‌شود

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی میتسوبیشی در بیانه‌ای کوتاه، یکسری اطلاعات در مورد نسل جدید میتسوبیشی لنسر ارائه کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، اطلاعاتی که شاید برای طرفداران دوآتیشه میتسوبیشی لنسر ناامید کننده، اما برای منتظران نسل جدید میتسوبیشی لنسر امیدوار کننده باشد.

اگر در تاریخچه کمپانی خودروسازی میتسوبیشی، شاخ و برگ‌های رشد کرده از لنسر (مدل‌های ویژه و فیس لیفت) را قطع کنیم، در نهایت به نسخه خام آخرین نسل از میتسوبیشی لنسر خواهیم رسید که متاسفانه قدمت آن به چیزی حدود 10 سال می رسد که برای محصول مطرحی همچون لنسر و یا شرکت بزرگی همچون میتسوبیشی طول عمر بسیار بالایی تلقی می‌شود.

پس برای معرفی نسل جدید میتسوبیشی لنسر نه تنها دیر نشده است، بلکه شرکت سازنده حدودا 3 الی 4 سال پیش می‌بایست نسل جدید "لنسر" را معرفی کند.


خب، با کنار گذاشتن مسائل حاشیه‌ای به موضوع اصلی بحثمان می‌پردازیم و آن هم اطلاعاتی است که شرکت خودروسازی میتسوبیشی از نسل جدید لنسر ارائه کرده است.

طبق اطلاعات ارائه شده، نسل جدید لنسر قرار است بر روی پلتفرم CMF که بر روی محصولات گروه خوردروسازی "رنو- نیسان" همچون رنو کجار و نیسان X-Tril هم مورد استفاده قرار گرفته است، توسعه پیدا کند که این مورد می‌تواند برای طرفداران سرسخت میتسوبیشی لنسر چندان خوشایند نباشد.


دلیل اصلی این کار هم چند مورد ذکر شده که میتسوبیشی به توجیه آنان پرداخته است.

دلیل اول رسوایی اخیر میتسوبیشی برای تقلب در تعیین مصرف سوخت محصولات عنوان شده است که سقوط ارزش سهام میتسوبیشی را به همراه داشته است، پس برای حفظ سرمایه‌های موجود نیاز به کاهش هزینه در طراحی و تولید پلتفرم‌های اختصاصی است.

دلیل دوم نیز می‌تواند تمرکز میتسوبیشی بر روی طراحی و توسعه محصولات شاسی بلند باشد که در این دو سه سال اخیر بسیار مورد توجه میتسوبیشی قرار گرفته است، تا جایی که دیگر سگمنت‌های میتسوبیشی به حاشیه کشیده شده‌اند تا همچنان شاهد فعالیت نسل‌های چند ساله میتسوبیشی لنسر و یا حتی میتسوبیشی میراژ در قالب مدل‌های فیس لیفت باشیم.

کد خبر 64531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha