امداد خودروی واقعی رویا نیست؟!

پرشین خودرو: گروه ایران

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، کم کم به یک رویا تبدیل می شود! این جمله را می توان برای موارد بسیاری به کار برد. مثلا دانشگاه رفتن، کم کم به یک رویا تبدیل می شود، خرید خانه کم کم به یک رویا تبدیل می شود، زندگی بدون قسط کم کم به یک رویا تبدیل می شود و هزار چیز دیگر که اگر برای هر کدام از ما آرزو باشد، ممکن است کم کم به یک ...!
اما موضوع گزارش امروز ما هیچ کدام از موارد بالا نیست و مطلبی که از دید نگارنده، کم کم به یک رویا تبدیل می شود، رانندگی بدون دغدغه با خودرو در جاده و شهر است!
به هیچ عنوان نمی خواهیم در این مطلب در مورد کیفیت بالا و پایین خودروهای ساخت داخل یا خدمات پس از فروش این خودروها سخن بگوییم زیرا از نگاه بنده «نرود میخ آهنی بر سنگ».
بلکه یک دغدغه جدید در بین خودروسواران و البته خودروسازان به وجود آمده که خوشبختانه برای اولین بار فصل مشترک دغدغه میان تولید کننده و مصرف کننده شده است.

این دغدغه نامش امداد خودرو و یا همان خدمات سیار تعمیرگاهی است که مانند بسیاری از اتفاقات ناخوشایند جامعه 80 میلیونی ایران، تا کارد به استخوانش نرسد، کسی یا ارگانی فکری برای آن نمی کند.
در کوچه و خیابان و در جاده های پر رفت و آمد، آنقدری که وانت امدادی و خودروی تعمیرگاهی سیار مشاهده می شود، پلیس و امدادگر واقعی یافت می نشود!
هر کسی که می توانسته یک وانت خریده و آرم امداد خودروی ایران یا ایساکو را بر روی آن زده است و برای خودش شده است امداد خودروی سیار ...!
خوشبختانه همه این وانت سوارهای امدادی نیز عضو انجمن صنفی ... و یا زیر مجموعه فلان ارگان مسوول شهری و برون شهری هستند. اما هیچ کدام از این ارگان ها جوابگوی نتایج فعالیت این افراد نیستند.
بارها در همین رسانه عرض کرده ایم که وجود یک مسوول مشخص برای حوزه امداد خودرو یک ضرورت است و البته این ضرورت نباید با استفاده از افرادی که پرونده های کلاهبرداری هایشان هنوز نقل مجالس است، پر شود.
متاسفانه معلوم نیست وقتی برای انجام یک کار کوچک صد نوع استعلام از افراد گرفته می شود و حتی اثر انگشت اشخاص ثبت و ضبط می گردد، برای انتخاب افراد برای برخی پست ها و یا دادن مجوزهای مهم همچون امداد خودرو که با جان و مال مردم در ارتباط است، چنین سخت گیری هایی رخ نداده و هرکسی که چند وانت سوار همراه خود داشته باشد را می کنیم رییس انجمن یا اتحادیه!
متاسفانه اینگونه به نظر می آید که برخی از مسوولان ذی ربط در انتظار سر ریز شدن مشکل در حوزه امداد شهری و جاده ای هستند تا آنگاه همانند سوپرمن به داخل ماجرا وارد شده و با حرکت دستی و یک سخنرانی، مشکل را حل نمایند!

در گزارش های قبلی هم گفتیم و باز هم می گوییم« لطفا دست بجنبانید تا دیر نشده زیرا وضع امداد خودروهای شهری و جاده ای به حالت هشدار رسیده است.»

کد خبر 64618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طاهرخانی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
    1 0
    احسنت. درد دل همه امدادگران هست هرکه از جاش بلند میشه میشه رئیس صنف و خبرگزاری ها هم اخبار غیر واقع این افراد را نشر میدن .