کد خبر 64634
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
نسل پنجم لکسوس LS در راه است +تصویر

پرشین خودرو:لکسوس در بیانیه‌ای اعلام کرده که سالن و فضای داخلی تمامی LS های جدید با نگرشی جسورانه شکل گرفته‌اند و می‌توان مشخصات یک کوپه را در آن دید.

به گزارش «پرشین خودرو»،لکسوس تائید کرده است که نسل پنجم از لیموزین‌های LS هایش را در نمایشگاه خودرویی دیترویت به نمایش می‌گذارد.

 به نظر می‌رسد مدل آتی ساخته لکسوس تحت سلطه طراحی و تفکر آلمانی‌ها قرار گرفته است.

در سال 1989 مدل اصلی برند لوکس‌ساز تویوتا در سطحی جدید و با کیفیتی متفاوت مجلل و تجملاتی در معرض دید عموم قرار گرفت. مدل LS از آن زمان روی ریشه همین مدل باقی ماند و تا کنون هزینه‌های زیادی برای حفظ اسپورت بودن و پویایی آن صرف شده است.

 

لکسوس LS 1989

نسل پنجم لکسوس LS در راه است

 
این خودرو در سال معرفی نظرات زیادی را به خود جلب کرد
 

اما در مورد مدل لکسوس LS چه می‌دانید؟

جزئیات زیادی در حال حاضر وجود ندارد اما، لکسوس تائید کرده که این خودرو را با ویژگی‌های متمایز در سالن کوبوی نمایشگاه دیترویت خواهیم دید.

لکسوس در بیانیه‌ای اعلام کرده که سالن و فضای داخلی تمامی LS های جدید با نگرشی جسورانه شکل گرفته‌اند و می‌توان مشخصات یک کوپه را در آن دید. با این وجود وسعت فضای داخلی با مشکل روبه‌رو نشده است.

فناوری‌های بصری ویژه در نسخه توسعه یافته لکسوس‌های جدید با معماری به روز برای خودروهای لوکس و در پلت‌فرمی با محرک چرخ‌های عقب ساخته شده است.

 

نسل پنجم لکسوس LS در راه است (+عکس)

خودروی جدید لکسوس اشتراکات زیادی با مدل آتی کوپه لوکس LC دارد، با این وجود LS های جدید تجربه رانندگی دینامیک‌تری را ارائه می‌دهند.

این خودرو به یک سالن لوکس و تجملاتی با طیف وسیعی از نورهای داخلی در طول شب می‌درخشد. اما می‌توان محافظه کاری را در ظاهر LS مشاهده کرد.

 

نسل پنجم لکسوس LS در راه است

منبع:عصرایران

کد خبر 64634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha