کمری 2018 در نمایشگاه خودرو دیترویت 2017عرضه شد

پرشین خودرو: نسخه‌ی 2018 کمری در نمایشگاه خودروی دیترویت 2017 در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت

به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت تویوتا یکی از برترین خودروسازان ژاپنی محسوب می‌شود به‌ طوری‌ که بیشترین فروش خودرو را هرساله در آمریکا دارد. این بار این خودروساز نام‌آشنای ژاپنی قصد دارد آخرین نسل کمری را برای اولین بار در نمایشگاه دیترویت به نمایش بگذارد. کمری از خودروهای محبوب ژاپنی است که استقبال خوبی در ایران از آن شده است. 

شرکت تویوتا ورود کمری مدل ۲۰۱۸ را در نمایشگاه اتومبیل آمریکای شمالی که در شهر دیترویت و در سال ۲۰۱۷ برگزار می‌شود، تائید کرد. این شرکت ژاپنی با انتشار تصویری از این خودرو که در واقع یک‌چهارم پنل قسمت عقب آن را نمایش می‌دهد، این خبر را اعلام کرده است.

خودروی کمری یکی از پروژه‌های عظیم شرکت تویوتا محسوب می‌شود. باب کارتر، نماینده ارشد واحد عملیات خودروسازی تویوتا، بیان کرده است که انتظار دارد کمری بار دیگر و برای پانزدهمین سال متوالی پرفروش‌ترین خودرو در آمریکا شود. فروش بالای کمری در کنار خودروهایی مانند کرولا، RAV4 و هایلندر به در اوج قرار داشتن این خودروساز ژاپنی در زمینه فروش کمک شایانی کرده‌اند.

 

کمری 2018

کمری 2018

 

کارتر جزئیات زیادی از نسل بعدی کمری فاش نکرده است و حتی اشاره‌ای نکرده که این خودرو به‌صورت هیبریدی عرضه خواهد شد یا حتی اولین کمری تمام الکتریکی خواهد بود یا خیر. کارتر تضمین کرده است که رانندگی با کمری جدید به‌مراتب لذت بیشتری دارد و یک محصول فوق‌العاده از یک شرکت تراز اول است. این محصول مانند مدل‌های آوالون (Avalon) و لکسوس ES در شهر جورج تاون (Georgetown) ساخته می‌شود. این سایت خودروسازی تویوتا ظرفیت تولید ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار خودرو در سال دارد.

علیرغم پیش‌بینی فروش روزافزون کراس اوورها، کمری همچنان خودرویی جذاب به‌حساب می‌آید و به این دلیل تویوتا نمایشگاه دیترویت را که مهم‌ترین نمایشگاه خودرو در آمریکای شمالی است، برای معرفی این خودرو انتخاب کرده است. 

 

 

کمری 2018

 

کمری 2018

 

کد خبر 64729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha