مصرف بنزین درنیمه ی اول سال چقدر بوده است؟ + نمودار

پرشین خودرو: ایرانی‌ها در نهمین‌ماه سالجاری بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون لیتر بنزین مصرف کرده‌اند که میزان میانگین مصرف این ماه 73.6 میلیون لیتر برآورد شده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، در طی 30 روز آذرماه سالجاری 2 میلیارد و 209 میلیون لیتر بنزین در کشور مورد استفاده قرار گرفته که به طور میانگین روزانه 73.6 میلیون لیتر بنزین مورد استفاده قرار گرفته است.

 
با توجه به آمار ماه‌های گذشته میانگین مصرف روزانه بنزین در 9 ماهه ابتدایی سالجاری 74.8 میلیون لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 4.7 درصدی روبرو شده، این در حالی است که مصرف متوسط آذرماه نسبت به مدت مشابه در سال 1394 با رشد 10.4 درصدی مواجه شده است.
 
بررسی‌ها نشان از آن دارد که در اولین روز آذرماه که دوشنبه بوده است، 70 میلیون لیتر بنزین در کشور مورد استفاده قرار گرفته و ایرانی‌ها آذرماه را در روز سه‌شنبه با مصرف 78.2 میلیون لیتر به پایان بردند.
 
بر اساس این گزارش کمترین میزان مصرف در دوازدهمین روز ماه به حجم 63.1 میلیون لیتر که روز جمعه بوده به ثبت رسیده است.
 
در کنار آن بیشترین میزان مصرف در هفتمین روز آذرماه به حجم 82.9 میلیون لیتر که روز یکشنبه بوده به ثبت رسیده، لازم به ذکر است که در روز هشتم آذرماه، مصادف با رحلت حضرت رسول و شهادت امام حسن مجتبی (ع) بوده است.
 
ایرانی‌ها در 9 ماهه 95 روزانه 74.8 میلیون لیتر بنزین مصرف کرده‌اند + نمودار
 
 
کد خبر 64805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha