مدل‌های جدید BYD در راه  نمایشگاه خودرو تهران

پرشین خودرو:نسل جدید F5 به‌تازگی و در نمایشگاه خودرو گوانگجو در چین رونمایی شده است و جدیدترین محصول شرکت بزرگ BYD برای بازارهای جهانی است.

به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت کارمانیا، نماینده انحصاری شرکت BYD چین، برنامه‌های خود را برای حضور در نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب تشریح کرد.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه خودرو تهران، این شرکت قصد دارد ضمن نمایش مدل S6 به‌عنوان نخستین محصول خود در ایران، خودروهای جدیدی را نیز در نمایشگاه خودرو تهران معرفی کند.

این شرکت در غرفه 460 متری خود، علاوه بر مدل شاسی‌بلند S6، خودروی تمام الکتریکی E6 و نسل جدید خودرو سدان F5 را نیز در دو مدل دستی و اتوماتیک معرفی خواهد کرد. نسل جدید F5 به‌تازگی و در نمایشگاه خودرو گوانگجو در چین رونمایی شده است و جدیدترین محصول شرکت بزرگ BYD برای بازارهای جهانی است.

علاوه بر نمایش خودروهای BYD، بازدیدکنندگان از غرفه کارمانیا فرصت بررسی و راندن محصولات این شرکت را نیز در محوطه ویژه‌ای که برای این منظور در نظر گرفته شده خواهند داشت تا از نزدیک با توانایی‌های محصولات BYD آشنا شوند ضمن آنکه با توجه به اهمیت بالای نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب، مدیران ارشد BYD چین نیز در این نمایشگاه حاضر خواهند بود.


نمایشگاه خودرو تهران در روزهای 26 تا 30 بهمن با حضور شرکت‌های داخلی و بین‌المللی در سایت نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

کد خبر 64862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha