مرسدس به‌دنبال عقد قرارداد با والتری بوتاس است

پرشین خودرو: بنا به آخرین اخبار نقل و انتقالات فصل ۲۰۱۷ فرمول یک، مرسدس به‌دنبال عقد قرارداد با والتری بوتاس است و فیلیپه ماسا در مسیر بازگشت به تیم ویلیامز قرار دارد.

به گزارش «پرشین خودرو»، والتری بوتاس راننده‌ی تیم ویلیامز، به عقد قرارداد با تیم مرسدس برای فصل ۲۰۱۷ مسابقات فرمول یک بسیار نزدیک است. در یک نقل‌ و انتقال دیگر بین تیم‌های فرمول یک، احتمالاً شاهد بازگشت فیلیپه ماسا به تیم ویلیامز خواهیم بود.

چند روز پیش، کلر ویلیامز نایب‌رئیس تیم ویلیامز گفت:

اگر بوتاس بتواند راننده‌ای مناسب برای رهبری تیم پیدا کند، تیم مسابقه ویلیامز مایل خواهد بود بوتاس را از قرارداد فعلی خود آزاد سازد.

طبق گزارش؛ این مذاکرات تنها چند روز پس از امضای قرارداد بوتاس اتفاق افتاده است.

 

والتری بوتاس

 

پیشنهادشده است که در صورت فسخ قرارداد فعلی بوتاس با تیم ویلیامز و صدور اجازه برای تیم مرسدس جهت عقد قرارداد با بوتاس و تکمیل صندلی خالی نیکو رزبرگ، قهرمان فصل ۲۰۱۶، تیم ویلیامز مبلغی به ارزش ۱۷ میلیون یورو از مرسدس دریافت خواهد کرد، که این مقدار تقریباً برابر با میزان پرداختی تیم ویلیامز برای پیشرانه‌های خریداری‌شده از مرسدس است.

توتو ولف مدیر تیم مرسدس، اعتقاد دارد بوتاس راننده‌ای مناسب و قابل‌اعتماد است، که می‌تواند نتایجی ثابت و استوار همانند رزبرگ ثبت کند.

 

فیلیپه ماسا

در مورد فیلیپه ماسا چنین نقل‌شده است:

فیلیپه ماسا در ماه سپتامبر تصمیم گرفت تا از این ورزش کناره‌گیری کند و در آن زمان گفت، به آنچه در این ورزش به دست آورده است افتخار می‌کند. حال، ماسا تصمیم گرفته است به مدت حداقل یک‌ فصل به رهبری تیم برگردد و از جوان ۱۸ ساله‌ی تازه‌کار در تیم، لنس استرول، حمایت کند.

منبع: زومیت

کد خبر 64952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha