کد خبر 65005
۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
احتمال لغو برخی از پروازهای امروز

پرشین خودرو: در حال حاضر پروازهای خروجی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در حال انجام است اما پروازهای ورودی به دلیل مه غلیظ و کاهش دید افقی با تأخیر و احتمال لغو روبه‌رو است.

به گزارش «پرشین خودرو»، به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران‌، به‌دلیل ورود سامانه بارشی برف و باران و و جود مه غلیظ و کاهش دید افقی در برخی از فرودگاه‌های کشور از جمله فرودگاه بین‌المللی مهرآباد٬ پروازهای این فرودگاه با تاخیر و در برخی موارد با لغو مواجه است.

در حال حاضر پروازهای خروجی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در حال انجام است اما پروازهای ورودی به دلیل مه غلیظ و کاهش دید افقی با تاخیر و احتمال لغو روبه‌رو است.

در همین حال کاهش دید افقی در فرودگاه‌های شهرهای صنعتی همچون تبریز و اصفهان به دلیل مه دود نیز با تاخیر و احتمال لغو مواجه است.

بنابراین گزارش تاخیرات پیش آمده و عدم انجام پروازها صرفا به‌دلیل رعایت استانداردها و ایمنی پرواز و حفظ جان مسافران است. از این رو مسافران هوایی که قصد سفر دارند می‌توانند پیش از عزیمت به سمت فرودگاه، آخرین وضعیت پروازها را از اطلاعات پرواز به شماره 199 دریافت کنند و یا از طریق پرتال شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به نشانی اینترنتی www.airport.ir از آخرین اطلاعات پروازها آگاهی یابند و از وضعیت پروازها مطلع شوند.

 

کد خبر 65005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha