پیش خرید برلیانس H330 اتوماتیک تنها با 15 میلیون تومان+جزئیات

پرشین خودرو: شرکت پارس خودرو، برلیانس H330 معمولی و اتوماتیک را برای پیش فروش در دی ماه عرضه کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو» در جدیدترین بخشنامه فروش پارس خودرو، برلیانس H330 معمولی و اتوماتیک با بیش از 20 روش پیش فروش شده است که نشان از انعطاف بسیار بالای مدل های فروش پارس خودرو دارد.
در مدل پیش فروش اعتباری برای برلیانس H330 معمولی که همرا با پرداخت تسهیلات خواهد بود، خریداران می توانند با پیش پرداخت های 150، 200 و 250 میلیون ریالی پیش خرید خود را انجام داده و برای تامین بخشی از هزینه خودرو نیز از تسهیلاتی به مبالغ 15، 20 و 25 میلیون تومان بهره بگیرند.
گفتنی است که تفاوت در مدل های پیش فروش اعتباری به دلیل مبلغ تسهیلات، تعداد چک های صادره برای تسویه حساب و نرخ بهره تسهیلات است و این امکان را به خریداران می دهد که با توجه به توان خود نسبت به انتخاب بهترین مدل اقدام نمایند.
پارس خودرو برای برلیانس H330 اتوماتیک نیز شرایطی همانند مدل معمولی ارائه کرده است و افراد با انتخاب مبلغ پیش پرداخت اولیه خود می توانند از تسهیلات با نرخ بهره 4 تا 23 درصد استفاده نمایند.
پارس خودرویی ها یک مدل پیش فروش غیر اعتباری و معمولی نیز ارائه کرده اند که بر اساس آن خریداران برای پیش خرید برلیانس H330 معمولی و اتوماتیک با پیش پرداخت اولیه 150 میلیون ریالی ثبت نام اولیه خود را انجام داده و مابقی هزینه را به قیمت روز در زمان صدور دعوتنامه پرداخت خواهند کرد..
گفتنی است برلیانس H330 معمولی و اتوماتیک پیش خرید شده توسط مشتریان فروردین، خرداد و تیر 96 خواهد بود.
 

کد خبر 65111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha