کد خبر 65148
۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
 تندر ٩٠ جان  ٣ نفر را گرفت

پرشین خودرو:روز گذشته تصادفی در جاده اسدآباد همدان رخ داد که به دلیل رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده تندر ٩٠ منجر به مرگ ٣ نفر شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف مرگبار که دیروز ساعت ١٧:٤٠ در استان همدان رخ داده، گفت: این تصادف در کیلومتر ٢٤ محور اسدآباد و بین تندر ٩٠ و وانت نیسان اتفاق افتاده که متاسفانه ٣ نفر در دم کشته شدند و یک نفر هم مجروح شد.

سرهنگ رحمانی همچنین با اشاره به جزییات تصادف دیگری که ساعت ١٨:٤٥ دیروز در استان اصفهان رخ داده گفت: پلیس راه دامنه، واژگونی یک دستگاه مینی بوس بنز را در کیلومتر ٢٠ محور تیران به دامنه گزارش کرده که علت آن تخطی راننده از سرعت مطمئنه بوده است. این تصادف به خیر گذشته و تنها باعث مجروح شدن راننده شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره تصادف ساعت ١:١٥ بامداد امروز استان کرمان نیز گفت: دو کامیون و یک تانکر کامیون اسکانیا (فاقدبار)، کامیون بنز( حامل بار خیار)، تانکر ایویکو ( حامل بار قیر) ) در محور کیلومتر ١١ کمربندی جنوبی باهم برخورد کردند که مقصر آن کامیون اسکانیا به علت تجاوز به چپ بوده است.

منبع: فارس

کد خبر 65148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بیژن علیپور ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
    1 0
    سلام هیچ ماشینی جان کسی را نمیگیرد این راننده است که جان میگیرد لطفا...!