حضور سایپا در هفتمین نمایشگاه خودرو کرمان

پرشین خودرو:گروه خودروسازی سایپا با حضور در هفتمین نمایشگاه خودرو کرمان به ارائه آخرین دستاوردهای خود می پردازد

به گزارش «پرشین خودرو»، گروه خودروسازی سایپا با هدف معرفی محصولات جدید و ارائه آخرین دستاوردهای خود در هفتمین نمایشگاه بین المللی کرمان از 7 تا 10 دیماه 95 حاضر خواهد شد.

بر اساس این گزارش علاوه بر شرکت سایپا، شرکت های پارس خودرو، سایپا کاشان، بن رو جدیدترین دستاوردهای خود از گروه خودروسازی سایپا را در این نمایشگاه عرضه می کنند .

گروه خودرو سازی سایپا در هفتمین نمایشگاه خودرو کرمان ، خودروهای سواری سراتو اتوماتیک، آریو اتوماتیک، سایپا 151، ساینا، برلیانس( H230،H220) ، برلیانس(اتوماتیک H330، اتوماتیکH320)، چانگان 35CS اتوماتیک ، تیبا2، ساندرو استپ وی اتوماتیک، ساندرو اتوماتیک، پارس تندر و خودرو های سبک تجاری ریچ و پادرا را در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهد داد.

این نمایشگاه در محیطی به مساحت 5 هزار متر مربع برگزار خواهد شد و گروه خودرو سازی سایپا آخرین محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقمندان صنعت خودرو قرار خواهد داد.

شایان ذکر است؛ هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو کرمان با حضور شرکت های تولید کننده و وارد کننده خودرو داخلی از 7 تا 10 دیماه سال جاری از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق کرمان پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان به صنعت خودرو خواهد بود.

علاوه بر گروه خودرو سازی سایپا سایر شرکت های خودرو ساز داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند و آخرین محصولات خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

 

کد خبر 65200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha