تردد خودروهای فاقد معاینه فنی در جاده‌های ایلام  ممنوع شد

پرشین خودرو:‌رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از ممنوعیت تردد با خودروهای دارای نقص فنی و خودروهای فاقد معاینه فنی در سطح جاده های استان خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ «نورالله خادم»  ‌اظهار کرد: رانندگانی که وسیله نقلیه آن‌ها دارای برگ معاینه فنی معتبر نیست و یا نقص فنی دارد، مجاز به تردد با خودرو خود نیستند.

وی افزود: دارندگان وسایل نقلیه‌ای که فاقد شرایط موجود باشند موظف‌اند وسیله نقلیه خود را برای انجام معاینه به مراکز فنی مجاز تعیین‌شده برده و پس از احراز شرایط لازم، برگ یا برچسب معاینه دریافت کنند.

خادم تصریح کرد: این گواهی که مدت اعتبار آن و مشخصات وسیله نقلیه در آن درج می‌شود باید در سطح درونی قسمت بالای سمت راست شیشه جلو یا بر روی پـلاک وسـیله نقلیه، برحسب اعلام مراجع مربوط، نصب یا قرار داده شود، به‌نحوی‌که برای کنترل مأموران راهنمایی و رانندگی و پلیس‌راه قابل روئیت باشد.

رئیس پلیس راهور استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: در طول مدتی که برچسب یا برگ معاینه فنـی اعتبار دارد، در صورت بروز نقص فنی، مالک موظف است برای رفع نقص اقدام کند، در غیر این صورت در صورت مشاهده پلیس غیر از صدور برگه جریمه در صورت نیاز با اخذ پلاک و نصب پلاک تعمیری، خودرو به تعمیرگاه اعزام خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 65258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha