محدودیت های ترافیکی برخی محورهای برون شهری

پرشین خودرو:مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی در برخی از محورهای برون شهری را در روزهای پنجشنبه (نهم دیماه) تا شنبه (یازدهم دیماه) اعلام کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»،  ممنوعیت تردد موتور سیکلت که از ساعت 12 ظهر روز گذشته (چهارشنبه) در محورهای کرج - چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است، تا ساعت 6 روز شنبه ادامه دارد.
بر اساس این گزارش، تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه این هفته از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموان پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه دهم دی ماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه انجام خواهد شد.
به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی، رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس از کندوان کماکان ممنوع بوده و تردد کلیه تریلرها از مسیر هراز در این مدت مجاز نیست.
همچنین تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته ممنوع شده است.
تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 22 روزهای پنجشنبه و جمعه ممنوع است.
محور فرعی شمشک – دیزین ( حدفاصل پارکینگ بالا تا پارکینگ پایین )، کمربندی دهلران-اندیمشک، محور رامیان - اولنگ – شاهرود ، محور پونل – خلخال ( حدفاصل زندانه تا الماس )، محور سروآباد – پاوه ( محدوده گردنه تته )، محور گنجنامه - تویسرکان ، محور سی سخت- پادنا ، محور کرج- چالوس و همچنین محور فرعی سه راهی دیزین – گاجره – پیست دیزین، به دلایلی از جمله بارش شدید برف و نبود ایمنی کافی، کولاک و ریزش کوه، تا اطلاع بعدی مسدود است.

منبع: ایرنا

کد خبر 65277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha