کد خبر 65356
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
 بیش از 200 امدادگر در طرح زمستانه یزد

پرشین خودرو:مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اجرای طرح زمستانی هلال احمر در این استان، از مشارکت 11 پایگاه و فعالیت بیش از 200 امدادگر و نجاتگر در این طرح خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، «عباس احدپور» در این رابطه تصریح کرد: در طرح زمستانی هلال احمر استان یزد 11 پایگاه شامل 9 پایگاه ثابت امداد جاده‌ای، یک پایگاه کوهستان به صورت سایر و موقت و یک پایگاه سیار و موقت به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به تلاش برای حضور نیروهای امدادی هلال احمر در محل حادثه در کمترین زمان ممکن، در همین مورد خاطرنشان کرد: در زمستان با توجه به شرایط آب و هوایی، امکان تاخیر در امدادرسانی وجود دارد، به همین دلیل نیز پایگاه‌های موقت و سیار در نقاط حادثه خیز و سردسیر مستقر می شوند.

احدپور در ادامه نیز از بکارگیری روزانه بیش از 19 دستگاه خودرو برای اجرای این طرح خبر داد و افزود: روزانه 40 نفر از امدادگران استان در این طرح مشارکت خواهند کرد.

وی افزود: در این طرح تمام ناوگان میدانی و عملیاتی جمعیت هلال احمر و امداد نجات استان به صورت آماده باش در تمام مناطق حادثه‌خیر استان حضور فعال دارند تا در مواقع بحرانی به کمک هموطنانمان بشتابند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان به مردم توصیه کرد که قبل از اقدام به سفر از وضعیت جاده‌ها اطلاع حاصل کنند و به ویژه در سفرهای زمستانی حتماً لباس گرما، پتو و مواد غذایی کافی به همراه داشته باشند.

این مقام مسئول در پایان نیز بیان کرد: کلیه پایگاه‌ها در تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محورهای مواصلاتی استان دارند و شماره 112 نیز به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

منبع: ایسنا

کد خبر 65356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha